Skocz do zawartości

Astra F lpg szarpie duzo pali !


Gość lukaszoooooo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lukaszoooooo

Witam mam problem po pierwsze na benzynie (bardziej) i na gazie, gdy jade i auto jest na niskich obrotach i dodam gazu bardzo szarpie gdy płynnie dodam gazu jest ok dodatkowo na benzynie jest zmulone dopiero jak wejdzie na wieksze obroty normalnie idzie, problem drugi to ze duzo pali bo benzyny kolo 8,5 a gazu 11 na 100 w miescie wymieniłem swiece kable kopulke palec, sprawdzony zostal katalizator, rozrzad i ustawiany byl zaplon i jest ok gaz tez jest ustawiony dobrze, wiec cos z elektryka pewnie tylko co :D pomóżcie prosze

 

wiem ze duzo jest pytan tego typu ale niestety odpowiedz pierwsza to swiece kable itp.

z gory przepraszam za błedy :( pozdrawiam

 

zmieniłem czcionkę/zbyszek670

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

wiec cos z elektryka pewnie tylko co pomóżcie prosze

Jeżeli coś z elektryką to podaj błąd jaki się wyświetla a nic nie piszesz :wink:

wymieniłem swiece kable kopulke palec, sprawdzony zostal katalizator, rozrzad i ustawiany byl zaplon i jest ok gaz tez jest ustawiony dobrze,

Nic nie piszesz czy filtr powietrza zmieniałeś a można jeszcze wymontować silniczek krokowy i wyczyścić korpus wtrysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to niestety nie przewody ... one są ok prosze o jakies inne podpowiedzi :beer:

U mnie był podobny przypadek w vectra 1,6 16v,pompa paliwa padła i filtr paliwa przy pompie był zasyfiały.. :wink:

 

Aaaa jeszcze u kupla w astrze bezpiecznik pompki paliwa raz łączył raz nie,wypaliło się gniazdo bezpiecznika.Raz był sty raz nie ,chodził nie chodził czasem gasł nie odpalał.. :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukaszoooooo

Jeżeli coś z elektryką to podaj błąd jaki się wyświetla a nic nie piszesz

no bo właśnie nie wyświetla się zaden bład

 

Nic nie piszesz czy filtr powietrza zmieniałeś a można jeszcze wymontować silniczek krokowy i wyczyścić korpus wtrysku

silniczek krokowy był czyszczony ale filtry nie wymieniany więc własnie zmienie :wink: dzieki za wskazówki może to akurat to

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem ale nie zwracałem na to uwagi poprostu jeżdże z tym

zrobiłem ostatnio 3.5 tys w tydzień i nic a ma już 220tys

elektroniczny przyspieszacz zapłonu

 

 

scaliłem posty/zbyszek670

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maciej-123

Spalanie zależy też od stylu jazdy jaki ty masz nie wiemy. Ja też mam c14nz i jak porządnie cisnę to łyknie nawet 15 l gazu na 100 a benzyny 10 l na 100 w mieście więc nie wiem czy to takie duże spalanie :urodziny:

benzyny kolo 8,5 a gazu 11 na 100 w miescie

Ja bym sprawdził ładowanie wyższe obroty, większe ładowanie, większa wydajność pompy paliwa możne sitko przytkane w zbiorniku przy pompie, te same objawy na zimnym i ciepłym silniku, zobacz czy w aparacie na palcu rozdzielacza jest duży luz może czas na wymianę kopułki i palca muł na benzynie możne byś przez zapieczony wtrysk ściągnij obudowę wtrysku i zobacz czy nie leje i poczytaj o szarpaniu już było i tak samo o spalaniu :urodziny:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Gość MARBECIA

witam
mam podobny problem z astra 1,4 8v na mono wtrysku Pb+gaz 1 gen 98r Odpala bez problemu czy zimny czy ciepły nawet przy -15 problem polega na tym że ma zbyt niskie lub zbyt wysokie obroty biegu jałowego a czasami w normie ( brak obrotomierza ) niezależnie od pogody. Przy niskich obrotach w czasie jazdy gdy się rozbujam do 100km/h i wrzucę luz gaśnie ale tylko na gazie ( na Pb nie gaśnie ) na Pb za to mułowaty nie ma siły się rozbujać po wciśnięciu gazu, wzrosło spalanie gazu wcześniej 30l-280km a teraz 30l-210 Kody wywołane błyskowo i na komputerze te same pokazało
czujnik przepustnicy - WYMIENIONY
silniczek krokowy - WYMIENIONY
czujnik lambda - WYMIENIONY
wymienione również : kable, filtr paliwa, filtr powietrza, cały tłumnik, sprawdzony rozrząd i zapłon
błędy skasowane i czek nadal świeci i wywala czujnik przepustnicy.
Dlaczego ma tak nie równe obroty raz duże raz małe najczęściej za małe przez co gaśnie ?????? i dlaczego po wymianie czujnika przepustnicy nadal jest ten błąd

POMOŻE KTOŚ

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności