Skocz do zawartości

corsa idzie na diagnostyke komputerową


Gość PioGor

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich posiadam corsę 1,2 z 96 roku i no własnie pisałem i czytałem tyle postów mam problem drgania kierownicy na luzie czasami wpada w taki rezonans ze cała buda sie telepie wyczysciłem krokowca nowe swiece kable i nic

Kolega mówił żeby jechać na diagnostykę tylko gdzie do aso ? czy do jakiegoś normalnego mechanika w aso to by wszystko powymieniali po trupach

Co mozna wykryć na tej djagnostyce i gdzie się podpina komapa ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

nie jedź do aso bo tam cię ładnie skasują. jedż do mechanika który ma odpowiednie oprogramowanie a on ci odczyta błedy. A co najważniesze powinieneś zmieścić się w 40zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witaj! też mi się ostatno tak dzieje, czasem jedzie dobrze jak zaczyna drgać kierownica zapala sie "check" sciągłem wszystkie kable od sondy, wszytkich czujników, krokowca i podpiołem ponownie przez tydzień był spokój a od wczoraj znowu... ja stawiem ze albo sonda albo krokowiec... sonda może dawac błędne sygnały do kompa i może być zbyt uboga mieszanka... tak myslę... ale silnik przy jeździe u mnie zachowuje się dobrze przyspiesza pracuje na 4 cylindry tylko na wolnych obr coś się dzieje

 

poprawiłem post-ja37

 

[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 22:22 ]

I prawdopodobnie znalazłem! pod filtrem powietrza do przepustnicy wchodzi taki wąż gumowy w oplocie z materiału prawdopodobnie od podciśnienia. był pęknięty pod oplotem w ogóle nie było widać spadł sam przy ściąganiu filtra. Obciąłem troszkę, podokręcałem opaski pozostałych przewodów i na razie obroty się uspokoiły check zgasł a i przyśpieszenie wzrosło. Ostatnio czasem już był straszny muł. Mam nadzieję że to to było, na razie jest super. Sprawdź u siebie wszystkie połączenia przy przepustnicy i czy węże nie są za miękie - może oznaczać że oplot jest ok a guma pod nim sparciała. Pozdrawiam i życzę powodzenia. :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdze To jest ten węzyk czerwony co idzie od wkładu filtra taki cienuitki gdzieś tam pod wtrysk i jest taki sam czarny O te chodzi?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie ten czerwony. Ten czerwony idzie pod filtr powietrza. ten który u mnie pękł to był niżej podpięty do przepustnicy zaraz pod filtrem, tam przychodzą 2 wężyki w oplocie z materiału: jeden grubszy (i ten był uszkodzony pod oplotem) a drugi cieńszy do filtra powietrza. czerwony też możesz sprawdzić on służy do regulacji przepustnicy na wlocie filtra powietrza. niestety nie mam aparatu, jakby był to byłyby fotki...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności