Skocz do zawartości

Eksploatacja Astry J ( IV )


Gość kasztelan40

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Od wczoraj jestem posiadaczem Astry IV 1.6 115KM. Wszystko ładnie działa za wyjątkiem wskaźnika paliwa. Nalałem benzyny po sam korek, a nadal mam komunikat o niskim stanie paliwa.

Wiem, że użytkownik Jackout ma/miał ten sam problem i czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu? Mogło się coś zawiesić lub zablokować?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość grzechukln

Witam,

 

28 sierpnia odebrałem swoją Astrę IV ST 1.4 Turbo z fabrycznym LPG. Jestem mocno zawiedziony samochodem. Obecny stan licznika to 14 455 km i:

- Zawieszenie głośne - nie jeździłem innym egzemplarzem, ale jak dla mnie nie do przyjęcia

- Bardzo, ale to bardzo słabe hamulce - najgorsze jakie tylko miałem kiedykolwiek w aucie (same hamulce i zaciski różnią się od tych z wersji 1.6 Turbo oraz Diesli - są dużo mniejsze).

- Tragiczna jakość felg PZK 18" - nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, że można porysować felgę paznokciem...

- Jak dla mnie to skrzynia biegów działa tragicznie na biegach 1, 2 i 3. Przy ruszaniu z 1 rzuca całym samochodem jakby miał się rozpaść, natomiast przy szybkiej zmianie z 1 na 2 oraz z 3 na 3 potrafi się konkretnie przyhaczyć.

 

Miał ktoś z Was podobne objawy? Auto mi się bardzo podoba od strony wizualnej, mało pali, silnik wbrew pozorom bardzo ok, ale te hamulce, skrzynia i felgi mnie dobijają...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem okazje jeździć takim samochodem .. i jedyne co mogę potwierdzić to czasami haczenie przy szybkiej zmianie biegów .. zawieszenie fajne, zresztą dość chwalone, hamulce uważam, że przyzwoite, choć rzeczywiście w Merivie B z 1.7 CDTI są dużo lepsze .. felgi .. no niestety nie wiem co to jest PZK??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Od 27.12.2013r. jestem posiadaczem Astry J SPORT 1.4 turbo z fabrycznym LPG. Jak narazie przejechałem 500 km więc nie mogę jeszcze za dużo powiedzieć. Jedyne co mnie spotkało, to na autostradzie przy prędkości 170 km/h odłączyło zasilanie gazem i przeszło na zasilanie benzyną. Zwolniłem i chciałem przełaczyć na LPG, jednak kontrolka tylko migała, po czym po chwili gasła. Zatrzymałem się na pierwszej stacji. Zgasiłem silnik, dotankowałem gazu i później jechał już normalnie na LPG. Miał ktoś podobnie?

Edytowane przez Bonzo_

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

 

28 sierpnia odebrałem swoją Astrę IV ST 1.4 Turbo z fabrycznym LPG. Jestem mocno zawiedziony samochodem. Obecny stan licznika to 14 455 km i:

- Zawieszenie głośne - nie jeździłem innym egzemplarzem, ale jak dla mnie nie do przyjęcia

- Bardzo, ale to bardzo słabe hamulce - najgorsze jakie tylko miałem kiedykolwiek w aucie (same hamulce i zaciski różnią się od tych z wersji 1.6 Turbo oraz Diesli - są dużo mniejsze).

- Tragiczna jakość felg PZK 18" - nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, że można porysować felgę paznokciem...

- Jak dla mnie to skrzynia biegów działa tragicznie na biegach 1, 2 i 3. Przy ruszaniu z 1 rzuca całym samochodem jakby miał się rozpaść, natomiast przy szybkiej zmianie z 1 na 2 oraz z 3 na 3 potrafi się konkretnie przyhaczyć.

 

Miał ktoś z Was podobne objawy? Auto mi się bardzo podoba od strony wizualnej, mało pali, silnik wbrew pozorom bardzo ok, ale te hamulce, skrzynia i felgi mnie dobijają...

Witaj

zawieszenie faktyczne jest głośne szczególnie zimą pisałem o moich problemach (poczytaj na forum) przez dwa lata z hakiem eksploatacji zdążyłem sie przyzwyczaić ogólnie samochód mnie nie zawiódł ale szaleństwa nie ma , przygotujcie sie także na problemy z wymianą żarówek dojście tragiczne na trasie wymiana dramat ,(pozdrowienia dla konstruktorów) z perspektywy: dzisiaj nie kupił bym tego samochodu , w 2011 to był niezły wydatek , ale to można doświadczyc po latach eksploatacji pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

od kilku tygodni świeci i po kilku dniach gaśnie i tak w koło żółta kontrolka check engine, komuter pokazuje usterkę układu ssania błąd P1101, miał ktoś już coś takiego? Astra j 1.4 turbo, 2010 rok..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie wystarczy sama przepustnica??

na razie powinno pomóc czyszczenie przepustnicy .. raz na pół roku .. powinno wystarczyć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności