Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -
1.3 51kW 16V Z13DT

Obudowa filtra paliwa UFI 1.3CDTI - wyciek



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   damiano2007

damiano2007
  • Forumowicz
  • 225 postów
  • Model:Opel Astra IV
  • Silnik:A14NET 1.4 Turbo 140km

Napisano 17 February 2011 - 12:18

Witam Z góry przepraszam za laicki temat :?: Mam pytanko czy ten przewód który idzie od pompy wysokiego ciśnienia (zaznaczony) powinien wchodzi do końca do obudowy filtra paliwa (chodzi mi o to niebieskie czy powinno się całe schować, bo nie chce) a mam tam wyciek paliwa i to dość znaczący. http://img152.images...i/1001702h.jpg/ Z góry dziękuję za pomoc. :?: [/quote]

 


  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   bad

bad

    is good

  • Moderator
  • 4900 postów
  • Lokalizacjamazowieckie
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:Leonidas II Stylance
  • Silnik:1.6 BSE
  • Nadwozie:SPORT UP

Napisano 17 February 2011 - 12:41

witam w klubie - przerabiałem ten wyciek u siebie uszczelniałem końcówkę przewodu taśmą teflonową, ale zsuwa się przy wkładaniu a jak nawiniesz zbyt grubo to nie wchodzi przewód... na 20 prób może w końcu jedna się udać tak czy inaczej jest to rozwiązanie doraźne i tymczasowe i czeka Cię wymiana obudowy bo to wina gniazda i nie kupuj przypadkiem przewodu

 


  • 0

#3 OFFLINE   damiano2007

damiano2007
  • Forumowicz
  • 225 postów
  • Model:Opel Astra IV
  • Silnik:A14NET 1.4 Turbo 140km

Napisano 17 February 2011 - 13:13

Czyli, że nie wymieniałeś tego tylko owinąłeś taśma i wycieku nie ma?
  • 0

#4 OFFLINE   bad

bad

    is good

  • Moderator
  • 4900 postów
  • Lokalizacjamazowieckie
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:Leonidas II Stylance
  • Silnik:1.6 BSE
  • Nadwozie:SPORT UP

Napisano 17 February 2011 - 13:23

Owinąłem końcówkę, ale ciężko trafić, bo jak za dużo to schodzi taśma podczas wkładania przewodu a jak nawiniesz zbyt mało to cieknie i ciężko trafić odpowiednio. Poza tym taśma bardzo ciężko się nawija i musisz mieć stalowe nerwy podczas prób. Raz udało mi się uszczelnić i było OK do wymiany filtra paliwa - gdy nie zrobiłem tego na samochodzie jak zawsze tylko pokusiło mnie żeby wyjąć obudowę i sprawdzić czy nie ma wody w filtrze, więc musiałem odpiąć przewody... i znów się zaczęło... niby uszczelniłem ale po przejechaniu 100km miałem całą tyną klapę w kropkach od ropy. W końcu wymieniłem obudowę. Niestety ja załatwiłem sprawę bez kosztów i całe szczęście bo używki są dość drogie nie mówiąc o nowych. Gdybyś poszukał, to byś wiedział - http://forum.opel24....=wyciek filtra
  • 0

#5 OFFLINE   damiano2007

damiano2007
  • Forumowicz
  • 225 postów
  • Model:Opel Astra IV
  • Silnik:A14NET 1.4 Turbo 140km

Napisano 17 February 2011 - 17:33

A więc tak, po wstępnej analizie: powodem wycieku jest pęknięty oring uszczelniacz znajdujący się w gnieździe. Samo gniazdo nie ma luzów. Ale problem jest taki, gdzie mógłbym dostać takie oringi bo jak na razie to mi wszyscy mówią SERWIS (nigdzie indziej takich nie dostane) a w serwisie samych nie sprzedają śpiewając za kompletną obudowę pięć stów!!??
  • 0

#6 OFFLINE   bad

bad

    is good

  • Moderator
  • 4900 postów
  • Lokalizacjamazowieckie
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:Leonidas II Stylance
  • Silnik:1.6 BSE
  • Nadwozie:SPORT UP

Napisano 17 February 2011 - 18:22

Nie wiem jak ten oring wygląda, ale chyba nie jest jakiś standardowy i pewnie nie naprawisz tego.
  • 0

#7 OFFLINE   damiano2007

damiano2007
  • Forumowicz
  • 225 postów
  • Model:Opel Astra IV
  • Silnik:A14NET 1.4 Turbo 140km

Napisano 17 February 2011 - 18:41

Właśnie że to zwykłą okrągła uszczeleczka szerokości tego przewodu tylko że zwykła to ropa by zżarła;/ i w tym jest problem...
  • 0

#8 OFFLINE   bad

bad

    is good

  • Moderator
  • 4900 postów
  • Lokalizacjamazowieckie
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:Leonidas II Stylance
  • Silnik:1.6 BSE
  • Nadwozie:SPORT UP

Napisano 17 February 2011 - 19:06

Gniazdo też masz zapewne luźne tak jak to było u mnie. W nową obudowę to końcówka przewodu ledwo co weszła tak było ciężko ją włożyć.

Używka za "stówkę"
i za 250
tu podobnie 250
  • 0

#9 OFFLINE   pitthegreat

pitthegreat
  • Użytkownik
  • 29 postów

Napisano 19 February 2011 - 15:20

Kolego po co nowa obudowa? Spróbuj dokładnie wyczyścić złączkę i obudowę i nałożyć odrobinę silikonu (na czystą powierzchnię). Tylko nie za dużo aby łatwo zszedł w razie potrzeby.
  • 0

#10 OFFLINE   damiano2007

damiano2007
  • Forumowicz
  • 225 postów
  • Model:Opel Astra IV
  • Silnik:A14NET 1.4 Turbo 140km

Napisano 19 February 2011 - 17:35

Myślisz, że paliwo nie rozpuści silikonu?? Trochę optymistyczne :beer: Na razie auto stoi unieruchomione gdyż poszukuję używki :beer:
  • 0





Podobne tematy: Collapse