Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -
1.3 51kW 16V Z13DT

Obudowa filtra paliwa UFI 1.3CDTI - wyciek



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   pitthegreat

pitthegreat
  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 20 luty 2011 - 21:03

Szczerze powiem, że nie wiem czy nie rozpuści. Ale warto chyba spróbować zanim z kilku stówek wyskoczysz. Wcześniej kolega pisał też o taśmie teflonowej. To chyba jeszcze lepszy pomysł bo niczego nie zalepisz silikonem, a do tego taka taśma to tylko kilka złotych w sklepie hydraulicznym. Tak czy inaczej jest ogólna nauczka dla posiadaczy 1.3 CDTI żeby unikać odpinania przewodów paliwowych bo się łatwo wyrabiają.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 OFFLINE   damiano2007

damiano2007
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Model:Opel Astra IV
  • Silnik:A14NET 1.4 Turbo 140km

Napisano 21 luty 2011 - 08:46

Update Silikon dał ciała... Taśma podobnie, a takiego dziwacznego oringu nie dokupiłem. Poczekam na używkę w okolicznym szrocie przez dwa tygi puki auto mi nie potrzebne a jak nie to oryginał za 493 ??? Edit: Wymiana orignu na własną rękę. Koszt niebagatelnie mniejszy i odradzam zakup użwyki ze względu na i tak dużą cenę i brak pewności co do jej stanu. Fakt faktem - musiałem trochę się naw**** z tym ale udało się za którymś razem dopasować.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#13 OFFLINE   kakaowy

kakaowy
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:2006r 1.3 CDTI 70 KM
  • Nadwozie:hatchback 3 drzwiowy

Napisano 15 luty 2016 - 13:25

Wymieniałem ostatnio taki oring - jego wymiary to 9x2 (koszt 20gr).


Wymieniałem ostatnio taki oring - jego wymiary to 9x2 (koszt 20gr).


Użytkownik kakaowy edytował ten post 15 luty 2016 - 13:25

  • 1

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse