wesol Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 robilem tego sporo w captivach jak i antarach. W silniczku padaja te pseldo szczotki. Poprostu sa tam dwie blaszki ktore dotykaja komutatora. Nie ma szczotek. Wycieraja sie i silniczek przestaje pracowac. Do silniczka dostajemy sie od strony pasazera i trzyma sie jak dobrze pamietam na 3 srubki ale ciezko sie do nich dostac. jeszcze dodam co to jest "Ogrzewanie Quickheat". To taki myk ktory stosuje opel nawet w corsach. ogrzewanie dodatkowe pradem elektrycznym. Coprawda nie jest to jakies mocnowydajene ale cos tam troche daje- przyspiesza odmrozenie szyb.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Djsuite11 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 robilem tego sporo w captivach jak i antarach. W silniczku padaja te pseldo szczotki. Poprostu sa tam dwie blaszki ktore dotykaja komutatora. Nie ma szczotek. Wycieraja sie i silniczek przestaje pracowac. Do silniczka dostajemy sie od strony pasazera i trzyma sie jak dobrze pamietam na 3 srubki ale ciezko sie do nich dostac. jeszcze dodam co to jest "Ogrzewanie Quickheat". To taki myk ktory stosuje opel nawet w corsach. ogrzewanie dodatkowe pradem elektrycznym. Coprawda nie jest to jakies mocnowydajene ale cos tam troche daje- przyspiesza odmrozenie szyb. Witam Możesz dokładnie opisać jakto zrobić?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 od strony pasazera masz tam dojscie do tego silniczka w takiej malej puszeczce zamknietego. Jest tam taka mała oczewiscie przekladnia i ten nieszczesny silniczek. W silniczku wycieraja sie szybko szczotki oraz te blaszki co te szczotki tryzmaja ( szczotki sa doklejone do tych blaszek). Przez to wlasnie ten silniczek od czasu do czasu potrafi nawet zaskoczyc ale zazwyczaj stoi jak martwy. Wyciagnac go trzeba , zregenerowac lub wymienic.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart78 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 W Aso za silniczek krzyczą 700pln , wymontuj moduł tuż za schowkiem, lewa strona (nie da się go nie zauważyć), w modelu 2007 ramię łączące z klapami nawiewu jest od strony kierownicy ( patrząc bezpośrenio , jest za modułem- widziałem moduły z ramieniem przed) . Należy rozpiąć zapinkę ( pręcik klap nawiewu wchodzi w centrum okragłej zapinki ramienia modułu , która od góry ma nasadowo-zaciskowe ramie, wystarczy zsunąć je z pręcika). Po wykręceniu modułu i jego otwarciu widać silniczek, 3 trybiki i płytkę scaloną. Podważamy płytkę delikatnie tuż przy pinach ( pod spodem są blaszane szczoteczki!!) . sprawdzamy stan szczoteczek i ścieżki na płycie. U mnie wyglądało na zero zużycia, podgiąłem szczoteczki tak żeby mieć pewność że styk z pytką scaloną będzie pewny , smar zostawiłem tylko na samych szczoteczkach i to niewiele. Usunąłem resztę smaru , który zalegał na ścieżkach całej płyty w miejscach ,gdzie nie potrzebne jest smarowanie( być może jest to smar przewodzący napięcie), pokręciłem silniczkiem i sprawdzilem silniczek pod napięciem czy kręci ( akurat miałem zasilacz 9v , silniczek lekko zakręcil). Skręcone , zamontowane i hula. Gdyby ktoś miał problem z samym silniczkiem w module to chyba identyczny jest w module Kia Shuma (20-50 pln), sam moduł jest prawie taki sam prócz pinu zasilania (chyba ) , na pewno trzeba by przemienić przewody we wtyczce podłączeniowej. Powodzenia w reanimacji:)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 mysle ze 3 lata to sporo czasu na ogarniecie problemu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ukaszek Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 mysle, ze przyda się komus kto dopiero spotka się z tym problemem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweł kucharski Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 witam ma problem z ogrzewaniem nie darady ustawić teperatury jet tylko zimne albo gorace   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daras Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Witam w mojej antarce zwykła klima nagrzeje do pewnego momentu a potem już tylko zimne dmucha.wiecie co może być powodem.z góry dzięki Witam w mojej antarce nagrzewa się do danej temperatury a potem to już tylko zimne zwykła klima.znacie jaki powód .jakiś czujnik czy coś innego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.