Gość adamura Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam, od niedawna jestem właścicielem Astry H z silnikiem 1.3.CDTI i zauważyłem,że pojawia się buczenie tłumika końcowego,najgłośniej w okolicach 2000 obr/min.Czy w tych autach to normalny objaw?Oglądali mi wydech ale nic nie znaleźli.Przy pukaniu w niego wygląda jakby był pusty.Auto jest z 2007 roku więc chyba niemożliwe żeby już się wypalił.Dodam,że auto bez filtra DPF.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaczka Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 mógł się wypalić zdarzało mi się wymieniać tłumik w 2 letnim samochodzie tylko najczęściej zasilane były gazem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loseg Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Witam, od niedawna jestem właścicielem Astry H z silnikiem 1.3.CDTI i zauważyłem,że pojawia się buczenie tłumika końcowego,najgłośniej w okolicach 2000 obr/min.Czy w tych autach to normalny objaw?Oglądali mi wydech ale nic nie znaleźli.Przy pukaniu w niego wygląda jakby był pusty.Auto jest z 2007 roku więc chyba niemożliwe żeby już się wypalił.Dodam,że auto bez filtra DPF. Witm!Ja również od niedawna śmigam tym modelem i mam podobny problem.Przy obrotach silnika ok 2000 do wnetrza kabiny dociera męczący dźwięk w postaci buczenia gdzieś z pod podłogi auta.Dodam tylko że samochód jest z 2007r z przebiegiem 162000km,bez filtra dpf.Tłumik wygląda z zewnątrz ok.Gdybym był pewny na 100% że jest np wypalony wewnątrz to od razu bym go wymienił.Ciekaw jestem czy inni użytkownicy tego silnika w astrze H mają podobne problemy?Co pozatym myślicie o fabrycznym wyciszeniu tego samochodu? Pozdrawiam Loseg   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość julka13 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 buczenie czy przypadkiem nie następuje ono dopiero po nagrzaniu sie silnika? w moim było też buczenie które rozpoczynało sie dopiero po pewnym nagrzaniu silnika, mechanicy wymyślali różne rzeczy / wymiana ostatniego tłumika, obluzowana osłona tłumika i jakieś tam inne głupoty/ a przyczyna śmieszna po nagrzaniu systemu wydechowego stal rozszerzała się i końcowy tłumik właściwie jego zaczep stukał o belkę od zderzaka. wymiana gum mocujących oraz skrócenie zaczepu taki stalowy drut o 0,5 cm i cisza jak makiem zasiał. Ale wymagało to ode mnie zanurkować do kanału i wybrudzenie rączek. Czas naprawy 30 minut.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamura Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 buczenie czy przypadkiem nie następuje ono dopiero po nagrzaniu sie silnika? w moim było też buczenie które rozpoczynało sie dopiero po pewnym nagrzaniu silnika, mechanicy wymyślali różne rzeczy / wymiana ostatniego tłumika, obluzowana osłona tłumika i jakieś tam inne głupoty/ a przyczyna śmieszna po nagrzaniu systemu wydechowego stal rozszerzała się i końcowy tłumik właściwie jego zaczep stukał o belkę od zderzaka. wymiana gum mocujących oraz skrócenie zaczepu taki stalowy drut o 0,5 cm i cisza jak makiem zasiał. Ale wymagało to ode mnie zanurkować do kanału i wybrudzenie rączek. Czas naprawy 30 minut. Faktycznie buczenie jakby wzrasta po nagrzaniu silnika.Będę musiał to sprawdzić jak zrobi się cieplej.Dzięki za cenną wskazówkę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzychu641 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam W mojej astrze jest podobny objaw w okolicach 2000 obrotów wydobywa się z tłumika inny dźwięk nie jet to jednak dla mnie bardzo uciążliwe.Już od 3 lat mam samochód ponad 100tys przebiegu,wydaje mi się że to normalne dla tego modelu silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Układ wydechowy po nagrzaniu może wydłużyć się o 5 cm. Te 5 cm powinno się uwzglednic przy wymianie elementów - tzn. tłumiki po zamontowaniu (zimne) powinny być cofnięte na wieszakach gumowych, tak by po nagrzaniu wisiały poprawnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inx Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Witam, widzę, że temat jest znany i powiem, że ulzyło mi bo juz myślałem, że przesadzam z tym buczeniem w mojej astrze. Ten sam model 1.3 CDTI, 2007 rok i około 100tyś km. i buczy jak cholera właśnie w okolicy 2000 obr. samochód był na kilku przegladach gdzie nic nie stwierdzono i buczy dalej. Dodam, że kolega ma identyczny model ale z przebiegiem 200 tyś km i cisza przynajmniej o połowę. Dzięki za podpowiedź o wieszakach, może to jest właśnie przyczyna.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inx Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Faktycznie buczenie jakby wzrasta po nagrzaniu silnika.Będę musiał to sprawdzić jak zrobi się cieplej.Dzięki za cenną wskazówkę Witaj, i sprawdziłeś? pytam bo mam taki sam problem. Jeśli to jest przyczyną to i ja zanurkuję pod samochód. pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Neke Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Witam, Ja również jestem szczęśliwym posiadaczem Astry H z brzęczącym wydechem. U mnie, jak i u kolegów, brzęczenie występuje w okolicach 2000 obrotów po nagrzaniu silnika. W najbliższym czasie wybieram się sprawdzić to do mechanika. Dam znać o przyczynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.