Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

maglownica czy pompa?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   luevil

luevil
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Inna marka:c20ne
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 07 marzec 2011 - 20:57

od jakichś 2. tygodni mam problem ze wspomaganiem, a mianowicie dziala tylko "od czasu do czasu" tzn ma przeblyski w czasie krecenia kierownicą, a w srodku samochodu wyraznie slychac szum plynu, ktory ustaje w momencie kręcenia kierownicą. plynu nie brakuje, ale zauwazylem, ze sie pieni. kolorek ma jeszcze ladny. winna będzie maglownica, czy raczej pompa? (dodam jeszcze, ze ta ostatnia pracuje cicho, a pasek jest naciągniety). tą calibrą jezdze juz ponad 2 lata i jak narazie nie bylo zadnych problemow ze wspomaganiem Dołączona grafika
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   ekspertos

ekspertos
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Model:Opel Vectra C
  • Silnik:1,9 CDTI 8v
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 29 marzec 2011 - 12:19

Moim zdaniem to wina przekładni kierowniczej, a dokładnie w przekładniach z dużym przebiegiem wycierają się pierścienie zaworu dystrybucyjnego i nie trzymaja ciśnienia w sekcjach, lub wytarty teflon na tłoku listwy.
Poroponuję podjechać gdzieś do specjalistycznego warsztatu zajmującego się regeneracją przekładni np:

PURM w Łodzi diagnostyka za darmo:

www.purm.com.pl

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   Teak

Teak
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Model:Nie Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 29 marzec 2011 - 13:15

Jeśli płyn się pieni to masz nieszczelność w układzie.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse