Gość luevil Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 od jakichś 2. tygodni mam problem ze wspomaganiem, a mianowicie dziala tylko "od czasu do czasu" tzn ma przeblyski w czasie krecenia kierownicą, a w srodku samochodu wyraznie slychac szum plynu, ktory ustaje w momencie kręcenia kierownicą. plynu nie brakuje, ale zauwazylem, ze sie pieni. kolorek ma jeszcze ladny. winna będzie maglownica, czy raczej pompa? (dodam jeszcze, ze ta ostatnia pracuje cicho, a pasek jest naciągniety). tą calibrą jezdze juz ponad 2 lata i jak narazie nie bylo zadnych problemow ze wspomaganiem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ekspertos Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Moim zdaniem to wina przekładni kierowniczej, a dokładnie w przekładniach z dużym przebiegiem wycierają się pierścienie zaworu dystrybucyjnego i nie trzymaja ciśnienia w sekcjach, lub wytarty teflon na tłoku listwy. Poroponuję podjechać gdzieś do specjalistycznego warsztatu zajmującego się regeneracją przekładni np: PURM w Łodzi diagnostyka za darmo: www.purm.com.pl   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Teak Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Jeśli płyn się pieni to masz nieszczelność w układzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.