Gość andrzej763 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Napiszcie mi jak jest, wymieniłem swój już drugi kolektor (pierwszy od nowości wytrzymał 150tyś , drugi 210tyś ) i kupiłem nowy trzeci i okazało się że pierwsza klapa po wciśnięciu gazu podnosi się do góry i ucieka ciśnienie ( jest nieszczelność co skutkuje błędem ) jest po prostu źle wprasowana lub wklejona . Z racji tego żeby się nie użerać z reklamacją (bo biorę pod uwagę że mi nie uwzględnią i brak mojego czasu na tę zabawę) zastanawiam się nad wklejeniem na nowo samemu tylko nie wiem jak jest oryginalnie (wprasowana czy wklejona) Proszę o odpowiedź od chłopaków co to rozbierali lub jakieś zdjęcie jak ta klapa wygląda po wyciągnięciu . Pozdrawiam Edytowane 5 Grudnia 2016 przez andrzej763   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Signum06 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Panowie może opowiem o swoim problemie z klapami. Spadła listwa sterująca auto podczas jazdy pod górkę na równych obrotach znacznie tracił moc i przerywał silnik. Oddałem auto do magica który wpiął kompa wykasował egr i klapy oraz je otworzył i zablokował auto śmiga już 20 tyś km i nic się nie dzieje cały koszt z podniesieniem mocy do 180 km 600 zł bez rozbierania i wymontowywania kolektora.On ma vectre c i już w swojej ma to od 100000 zrobione i nic się nie dzieje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ario Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Witam. Podczepię się do tematu, bo u mnie problem wyglądał następująco, auto traciło moc ja się rozgrzał silnik, max 3 tysie na obrotach, potem odzyskiwał i po chwili znowu tracił. Aż pewnego dnia odpalam auto a on więcej nie dał niż 1800 obrotów. Laweta, mechanik i diagnoza, urwana klapka w kolektorze, i czujnik położenia rozrządu czy wałka rozrządu ( nie pamiętam). Więc zadaje mi pytacie, nowy kolektor czy zaślepiamy. Wiadomo na co padło, zaślepiać . Ale teraz jest moje małe pytanko bo chyba mechanik chce mnie wy*****ć. Bo mówi że nie wiadomo gdzie ta łopatka jest, czy gdzieś nie w silniku i że nie wie jeszcze ile to będzie kosztowało. Czy taka łopatka może dostać się do silnika? (mój silnik to 1,9 cdti 150KM)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.