Skocz do zawartości

Kolektor i klapy wirowe


Gość dudiwm

Rekomendowane odpowiedzi

Gość andrzej763

Napiszcie mi jak jest, wymieniłem swój już drugi kolektor (pierwszy od nowości wytrzymał 150tyś , drugi 210tyś ) i kupiłem nowy trzeci i okazało się że pierwsza klapa po wciśnięciu gazu podnosi się do góry i ucieka ciśnienie ( jest nieszczelność co skutkuje błędem ) jest po prostu źle wprasowana lub wklejona . Z racji tego żeby się nie użerać z reklamacją (bo biorę pod uwagę że mi nie uwzględnią i brak mojego czasu na tę zabawę) zastanawiam się nad wklejeniem na nowo samemu tylko nie wiem jak jest oryginalnie (wprasowana czy wklejona) Proszę o odpowiedź od chłopaków co to rozbierali lub jakieś zdjęcie jak ta klapa wygląda po wyciągnięciu . Pozdrawiam

Edytowane przez andrzej763

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Panowie może opowiem o swoim problemie z klapami.

Spadła listwa sterująca auto podczas jazdy pod górkę na równych obrotach znacznie tracił moc i przerywał silnik.

Oddałem auto do magica który wpiął kompa wykasował egr i klapy oraz je otworzył i zablokował auto śmiga już 20 tyś km i nic się nie dzieje cały koszt z podniesieniem mocy do 180 km 600 zł bez rozbierania i wymontowywania kolektora.
On ma vectre c i już w swojej ma to od 100000 zrobione i nic się nie dzieje :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam. Podczepię się do tematu, bo u mnie problem wyglądał następująco, auto traciło moc ja się rozgrzał silnik, max 3 tysie na obrotach, potem odzyskiwał i po chwili znowu tracił. Aż pewnego dnia odpalam auto a on więcej nie dał niż 1800 obrotów. Laweta, mechanik i diagnoza, urwana klapka w kolektorze, i czujnik położenia rozrządu czy wałka rozrządu ( nie pamiętam). Więc zadaje mi pytacie, nowy kolektor czy zaślepiamy. Wiadomo na co padło, zaślepiać :). Ale teraz jest moje małe pytanko bo chyba mechanik chce mnie wy*****ć. Bo mówi że nie wiadomo gdzie ta łopatka jest, czy gdzieś nie w silniku i że nie wie jeszcze ile to będzie kosztowało. Czy taka łopatka może dostać się do silnika? (mój silnik to 1,9 cdti 150KM)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności