Skocz do zawartości

wysokie spalane corsa b 1995 1,4


Gość bartek1545

Rekomendowane odpowiedzi

A pomyślał ktoś o wtrysku?

Jedno punktowy wtrysk jest w Corsie B 1.4i

Mam taki samochód palił 6l teraz na 10l benzyny zrobiłem 95.5km wiec mnie to zaciekawiło.

 

Wymieniłem Świece i sondę nic nie dało to szkoda wam to zmieniać.

P.S jedli nawet sonda Lambda była by padnięta samochód pracował by w trybie Awaryjnym i to nie zwiększyło by x2 spalania max 1l.

 

Przyczyna tego w Corsach B może jest uszczelnienie wtrysku warto wam to sprawdzić. Wtedy nie robi mieszanki tylko zalewa bezpośrednio przepustnice i samochodem może szarpać przy zmianie biegu po puszczeniu sprzęgła.

Zajmuje się tym aktualnie w moim dam znać co i jak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, To może od samego początku w kwietniu tego roku kupiłem opla corse b automat - rok produkcji 1995 (1.4 44 kW / 60 KM). Przy wymianie rozrządu były wymianianie wszystkie filtyry oleje itp (oprócz świec). Samochodzik palił latem 10 litrów benzynki na 100 km . Dużo, ale wyczytałem że to automat i takie spalanie jest możliwe w tym samochodzie. Problem pojawił się gdy zrobiło sie chłodniej samochód pali naprawdę bardzo różnie 15l/100 , 20 l/ 100 km. Wiem, że jesienią czy też zimą spalanie wzrasta no ale czy to normalne że dwukrotnie. Samochód był podłączony do koputera i wszystkie parametry w normie . Brak jakich kolwiek wycieków. Nadmienie jeszcze , że został wymieniony bak w okresie letnim ponieważ okazało się , że ten stary jest dziurawy gdzieś na "górze". Po wymianie baku nie zauważyłem wzrostu zużycia paliwa . Proszę o pomoc może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem i wie gdzie szukać przyczyny . Z góry dziękuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Odkopuję ten temat gdyż mam podobny problem z pracą silnika. Silnik się trzęsie, jakby nie pracował na wszystkie gary. Ale cały układ zapłonu został sprawdzony jak i wtryskowy. Kilka postów wyżej przczytałem o temperaturze powietrza dolotowego. Ja mam silnik zagazowany. Przy regulacji instalacji bo najpierw to brałem pod uwagę, w momencie ustawienia bogatej mieszanki silnik pracował równo. Auto jest z 98 roku więc nie mam czujnika a termozawór. NIe wiem jak go sprawdzić. Dolot zimnego powietrza musiałem nieco przerobić. Zasysa on powietrze z boku a nie od przodu. Bo często był wproblem z wpadającym nadmiarem powietrza do obudowy filtra.Otworzyłem obudowę filtra i po nim jest zapadka sterująca zimnym i ciepłym powietrzem. Powiedzcie mi proszę czy ona w momencie kiedy silnik nie pracuje powinna być w pozyćji środkowej? Pytam bo nie wiem czy walnięty mam może ten termozawór czy też coś co steruje tą zapadką? A poszedłem w tym kierunku gdyż w diagnostyce stwierdzono brak pracy przy temperaturze powietrza dolotowego. A temperatura ustawiona jest na -31 stopni. Ktoś coś podpowie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności