Skocz do zawartości

Olej w zbiorniczku wyrównawczym


Gość Janek 27

Rekomendowane odpowiedzi

Auto odebrane. Wymieniona chłodnica oleju (Nissens). Całość 526 zł także nie ma tragedii. Gdybym miał czas i sam to robił to zaoszczędziłbym ze dwie stówki za robociznę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość adams4lta

Pewnie niedługo pokaże się post, że to nie to i problem wrócił, bo wróciły upały. Jak się auto porządnie zagrzeje w upał to jeszcze dużo Ci wypłynie tego syfu kolego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W układ chłodzenia poszło 4 litry oleju. Przy wymianie chłodnicy układ został oczyszczony ale jak wiadomo nie da się tego zrobić od razu na tip top.

Na pytanie w jakim stanie była stara nie odpowiem bo jej nie rozebrałem na części pierwsze ale po ilości oleju jaki został przepchnięty na odcinku ~50 km (tyle zrobiłem od ostatniej kontroli poziomu płynu) podejrzewam, że w tragicznym.

Przy okazji mam inne pytanie - czy w Oplach Corsa/Astra obieg płynu chłodniczego na nagrzewnice jest sterowany jakimś elektrozaworem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość adams4lta

Najwięcej odkłada się w nagrzewnicy i chłodnicy. Jeżeli masz klimatyzacje to na rurkach przy nagrzewnicy masz elektrozawór "lornetkę" jeżeli brak klimy to brak zaworu i gorący płyn idzie przez nagrzewnicę cały czas co nie jest przyjemne na dłuższej trasie latem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam klimatyzacje. I to jest dobra informacja z tym elektrozaworem. W czasie gdy nastąpiła awaria klima działała zatem do nagrzewnicy nie dostał się "skażony" płyn. Nie pozostaje mi nic innego ja codziennie to kontrolować i "ściągać" ze zbiorniczka resztki oleju.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

 

Planuję wymienić obsady wtryskiwaczy i te nieszczęsne oringi.

Moje pytanie jest następujące.

Żeby było jasne i żeby temat był zamknięty.

Potrzebuję:

4x podkładki miedziane pod wtrysk

8x oring na obsadę od wtrysku

4x obsadę

8x podkładek miedzianych pod przewód powrotny paliwa
Wtryski dokręcam z mocą 22 nm tak?

Druga sprawa, uszczelka pokrywy zaworów + klej na wypusty w pokrywie - dokręcam na przemian krzyżowo z mocą 10 nm

Czy coś pominąłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności