Skocz do zawartości

Corsa C Pompa Oleju


Gość Esperanz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam ogromny problem, w mojej Corsie C z 2003 r. podczas przeglądu ujawniła się usterka a mianowicie, mechanik stwierdził zbyt niskie ciśnienie oleju ( 0.2 bara) z tego co wiem powinno być dobrze ponad 1. Mechanik twierdzi ze to padła pompa, ale nie daje gwarancji (koszt nowej pompy w serwisie to ponad 1200zł a zamienników brak) proszę o pomoc, moze ktoś wie gdzie można dostać zamiennik lub tańszą pompę niż w serwisie lub ktoś stwierdzi inną usterkę, z góry dziękuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik twierdzi ze to padła pompa, ale nie daje gwarancji (koszt nowej pompy w serwisie to ponad 1200zł a zamienników brak)

zamienników nie ma, pozostaje ci albo kupić nową albo swoja oddać do regeneracji...

Raczej na pewno przy bardzo niskim ciśnieniu winna jest pompa...

 

Przy okazji twój silnik to 1,3 CDTI Z13DT 70Koni....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ogromny problem, w mojej Corsie C z 2003 r. podczas przeglądu ujawniła się usterka a mianowicie, mechanik stwierdził zbyt niskie ciśnienie oleju ( 0.2 bara) z tego co wiem powinno być dobrze ponad 1. Mechanik twierdzi ze to padła pompa, ale nie daje gwarancji (koszt nowej pompy w serwisie to ponad 1200zł a zamienników brak) proszę o pomoc, moze ktoś wie gdzie można dostać zamiennik lub tańszą pompę niż w serwisie lub ktoś stwierdzi inną usterkę, z góry dziękuję.

 

Cześć

 

Miałem kiedyś podobny problem możne nie było az tak fatalnie bo ciśnienie w okolicy 1 bara wymagane 1.2 na wolnych przy rozgrzanym silniku, stara pompa została wymieniona wraz z ch\lodnicą oleju , "stara" pompa wraz z pokrywą rozrządu przebieg licznikowy 123 tys km?? ma gdzieś w rupieciach zabezpieczona w oleju (z13dt 2004) jak masz kogoś kto potrafi taką zregenerować to mogę sprzedać ....

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

U mnie pojawia się podobny problem.

 

Tylko, że poziom oleju się podniósł. Olej nie ma odpowiedniej lepkości i czuć w nim ropę.

 

Kiedy sprawdzałem temperaturę na wskaźniku było 80 stopni,

a kiedy sprawdziłem na dotyk silnik to był bardzo gorący.

Silnik był w dotyku bardziej gorący niż jak by miał na wskazówce 90 stopni

bo sprawdzałem go wiele razy przy różnych temperaturach.

 

Płynu chłodzącego nie ubywa.

Nie ma dobrego ciśnienia - słychać łańcuch.

 

Czy autor ma podobne objawy???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności