Skocz do zawartości

150 na zegarze but w podłodze


Gość djrobson87

Rekomendowane odpowiedzi

Gość djrobson87

Witam ... mogłem się z wyborem modelu silnika pomylić ... nie mam aparatu zapłonowego co do mocy to jak wyżej 55 kw

Silnik mam po małym remoncie i dotarciu (głowica pierścienie) po wyjechaniu z warsztatu okazało się że silnik jak przyspieszał tak przyspiesza mimo zwiększenia kompresji wymieniłem przewody i świecie problem braku mocy ustąpił

jest jeszcze tylko jedna rzecz po dotarciu postanowiłem sprawdzić prędkość maksymalną auta i ku mojemu zaskoczeniu nadal nie chce się wkręcić na 5 biegu wyżej niż 3500 obrotów i prędkości 150km/h nie wiem co się dzieje pomysły mi się skończyły dodam że problem z obrotami dotyczy tylko 5 biegu

przychodzą mi jeszcze dwa kompletnie bez sensu sprzęgło albo skrzynia ale to raczej nieprawdopodobne

dodam że problem z obrotami dotyczy tylko 5 biegu

może ktoś miał albo ma podobny problem

Proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GmsMetallica

nie wiem jak w opelku, ale kiedyś berlingo co prawda w dieslu tez tak miał, wkęcał się na innych biegach na max'a a na 5tym biegu 130 km/h i ni "grama" więcej. Nie sprawdzałem czemu się tak dzieje (auto służbowe) ale prawdopodobną przyczyną (na moje) był ogranicznik(zwykła śruba) który wkręcony jest w podłogę aby pedał nie wszedł głębiej niż ma wejść.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek 398

Nielogiczne jest to co napisałeś :drunk:

Jakby była "zwykła śruba" pod pedałem to na innych biegach też nie mógłby byś wkręcać się na max'a.... :mg:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GmsMetallica

Leszku mi również wydawało się to nie logiczne, ale tak było i prawdopodobnie jest nadal. Sam nie potrafię tego wytłumaczyć. Jedyne co mi przychodzi do głowy to coś z przełożeniem w skrzyni na poszczególnym biegu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka blokada pod pedałem ma sens, a dlaczego? to dlaczego utrzymując równomiernie wciśnięty pedał gazu samochód (szczególnie małej mocy) gdy zaczyna jechać pod górkę zwalnia a z górki przyśpiesza?, podobnie jest z jazdą na wprost im większa prędkość tym większy opór powietrza no i kiedyś musi nastąpić granica gdzie moc silnika zrównoważy się z siłami zewnętrznymi działającymi na samochód, linka gazu otwiera przepustnicę i steruje dawką paliwa a nie prędkością obrotową silnika bezpośrednio,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności