Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Opel Rekord 2.3D


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   Grzechu_1990

Grzechu_1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Model:Opel Pozostałe
  • Silnik:2.3D
  • Nadwozie:Sedan

Napisano 13 lipiec 2011 - 12:54

Gawlak dowiedziałem sie tego od znajomego co też ma Rekorda. Ponoć potem zrezygnowali i było tak że Omegi A były pordzewiałe a Rekordy nie.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#22 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19683 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 13 lipiec 2011 - 14:05

widzialem pognite rekordy
wujas mial kazda generacje i na kazdym cos wylazilo
a mial nowe z salonu

opel nie stosowal ocynku
mogl jedynie lepiej zabezpieczac nadwozie
albo stosowal lepsze blachy
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#23 OFFLINE   Miechulodz

Miechulodz
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • LokalizacjaŁDZ
  • Model:Opel Astra I
  • Silnik:e16se
  • Nadwozie:caravan
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 13 lipiec 2011 - 19:03

Niestety ocynku w Rekordach nie stwierdzono chyba że ktoś załatwiał na zasadach takich jakie przedstawił Gawlak. Mimo wszytko blacha dobrze zabezpieczona potrafi służyć parę dekad. W moim starym E1 podłużnice były aż za zdrowe, a jedynym mankamentem były przednie błotniki. Autko stało całą zimę pod chmurką i tylko błotnika się oberwało do tego stopnia że można było palcem w rudej wycinać :)
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#24 OFFLINE   Grzechu_1990

Grzechu_1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Model:Opel Pozostałe
  • Silnik:2.3D
  • Nadwozie:Sedan

Napisano 16 lipiec 2011 - 21:01

Może i macie rację.

Czy turbina z 2.3TD w Omedze A i Fronterze będzie pasowała do mnie? Mam szatański plan, którego pewnie nie zrealizuję ale wiedza sie przyda ;)
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#25 OFFLINE   Grzechu_1990

Grzechu_1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Model:Opel Pozostałe
  • Silnik:2.3D
  • Nadwozie:Sedan

Napisano 01 sierpień 2011 - 15:32

Zerwał mi sie dzisiaj pasek klinowy - potrzebuję bardzo szybko opisu jak go zmienić - jeżeli ktoś ma lub napisze jak to zrobić ma moją wdzięczność :P

EDIT: Zrobione więc nie trzeba ;)

EDIT2:
Dołączona grafika

Co to jest i czemu rzyga mi paliwem?

EDIT3: Wtryskiwacz, założyłem za duże przewody i mi rzygało paliwem, zmiana na nowe i mniejsze i już okej.

EDIT 07.08.2011: Rekord umarł, najprawdopodobniej padła pompa wtryskowa.

EDIT 08.08.2011: Rekord zmartwychwstał, z holu odpalił i jeździ jak wściekły :D

Użytkownik Grzechu_1990 edytował ten post 08 sierpień 2011 - 10:11

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#26 OFFLINE   Grzechu_1990

Grzechu_1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Model:Opel Pozostałe
  • Silnik:2.3D
  • Nadwozie:Sedan

Napisano 07 wrzesień 2011 - 15:12

Odkop - Rekord dzielnie śmigał na wakacjach po mazurskich trasach a dzisiaj odebrałem wnętrze w kolorze czerwonym :)
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#27 OFFLINE   Grzechu_1990

Grzechu_1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Model:Opel Pozostałe
  • Silnik:2.3D
  • Nadwozie:Sedan

Napisano 10 wrzesień 2011 - 21:05

Nowe wnętrze wsadzone - prawie 8h roboty :E

Jakie kwiatki wyszły - śruby przy przednich fotelach są 4 ale 3 odkręca sie z góry, jedna (przy każdym fotelu) z dołu, jedna poszła lekko, druga za nic i trzeba było ciąć, rżnąć i szlifować z góry, dwie śruby sie ukręciły więc trzeba było wywiercać je - teraz mój fotel trzyma sie na 3 śrubach z czego dwie mają nakrętki od dołu, fotel pasażera jest złożony jak trzeba. Tu gdzie na zdjęciach jest blacha dokręcona - tam był korek odpływowy ale ktoś źle zabezpieczył podwozie i było pożerane, przypadkiem stanąłem na nim przy odkurzaniu wnętrza i zrobiła sie większa dziura więc profilaktycznie trzeba było czymś to zabezpieczyć. Więc do roboty na już przed zimą to jest podłoga, drzwi wymienię po zimie bo dla tych jest to ostatnia zima i nie ma co ich ratować, progi też są do zrobienia ale to jeszcze zobaczymy czy teraz czy po zimie.

Z rzeczy mechanicznych - sprzęgło, tarcze do przetoczenia, gumy na drążku albo nawet całe drążki czy końcówki, gumy przy tłumiku albo i tłumik nawet bo zaczął mi ryczeć.

Podsumowując - z wnętrza jestem bardzo zadowolony :)
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#28 Gość_WWR_*

Gość_WWR_*
  • Gość

Napisano 26 wrzesień 2011 - 21:29

No, no. Gratuluje auta :) Szkoda że na Polskich drogach takie auta jak Rekord nie są już właściwie wcale widoczne. Miło zobaczyć, że ktoś jeszcze takimi autami jeździ i dba o nie mimo tego że to nie Merc czy Bmw które zazwyczaj mimo wieku nadal gdzieś tam się poniekąd przejawiają a Rekord to perełka :)

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#29 OFFLINE   Grzechu_1990

Grzechu_1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Model:Opel Pozostałe
  • Silnik:2.3D
  • Nadwozie:Sedan

Napisano 07 grudzień 2011 - 21:37

Rekord zimuje od jakiegoś czasu w garażu, niestety nie jest za dobrze, prawdopodobnie wtryski i/lub pompa wtryskowa odmawiają współpracy.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#30 OFFLINE   Grzechu_1990

Grzechu_1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Model:Opel Pozostałe
  • Silnik:2.3D
  • Nadwozie:Sedan

Napisano 05 maj 2012 - 22:04

W marcu Rekord został wyciągnięty, niestety więcej stoi niż jeździ, najpierw padło serwo, tydzień temu jedna nierówność za dużo i poddała sie kolumna amortyzatora, rzecz teoretycznie nie do dostania, w praktyce nie mogę sobie poradzić z jej wymianą.

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse