Gość Kacper Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Zapisanie całoci w PDF to był najmniejszy problem Dodam jeszcze że przy demontażu docisku, należy zwrócić uwagę jak jest założona tarcza. Aby nie założyć przypadkiem odwrotnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Cześć! Ja nie odpinałem przekładni-odkręciłem tylko całą listwę od kołyski pod samochodem (2 śruby). Dodatkowo zdjąłem cały wahacz razem ze zwrotnicą i półośką-daje większy komfort pracy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Dobrze wiedzieć , jak za jakiś dłuuuugi czas będę zmuszony do powtórki to z pewnością też tak ułatwię sobie pracę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Koledzy jak wykręcić tą śrubę od sanek ? U mnie kręci się wokoło, czy ona ma nakrętkę z drugiej strony? Jeżeli tak do jak się do niej dostać? Jak ją wykręcić?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 ten zaznaczony otwór pewnie mało przydatny aby zablokować nakrętkę jakimś śrubokrętem , imbusem lub czymś podobnym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Jednak nie kręciła się wokoło i nie ma nakrętki z drugiej strony Odkręcona Wystarczyła duża ilość odrdzewiacza na śrubę i w ten otwór który zaznaczył Kacper na zdjęciu, oraz klucz własnej konstrukcji (nasadka za 6.30 zł, rurka i stalowy pręt) Tak jak obiecałem wrzucam kilka zdjęć klucza, tych śrub, skrzyni i sprzęgła.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 To teraz przerwa na i jutro pewnie składanie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Dobrze jest wymyć skrzynię np. w ropie i zrobić dokładne oględziny. Przy okazji wymiany sprzęgła warto wymienić uszczelniacze półosiek. Koszt niewielki (20 zł za obydwa identyczne uszczelniacze). Stare uszczelniacze należy wybić, a nowe należy delikatnie nabić. Gdybyśmy mieli problem z odkręceniem docisku (przy odkręcaniu śrub będzie się kręcić koło zamachowe) to należy zablokować koło zamachowe np. Śrubokrętem lub kawałkiem blachy. Tarcza sprzęgła powinna być zamontowana napisem "getriebeseite" w stronę docisku. Należy ją również wycentrować względem koła zamachowego. W tym celu możemy użyć np. Kawałka rurki (kilkunasto centymetrowy najlepiej o średnicy minimalnie mniejszej niż otwór w kole zamachowym. ZROBIONE wszystko działa. Dzięki Kacper, baki i STRUS_TM za podpowiedzi i materiały pomocnicze. Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez FatherTom   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maslanka Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Mój skrót to: Podwieszam silnik od góry na haku do sufitu Odkręcam kolumnę od wózka Rozpinam swożeń wachacza od piasty Odkręcam 2 poduszki od skrzynii i jedną od silnika Odkecam wózek z 4 śrub i nadół poleciał.. Wymiana skrzynii w kanale - około 6godzin dla 2 ludzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Ja takich luksusów nie mam i muszę radzić sobie bez kanału i garażu, ale daję radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.