Skocz do zawartości

2.0 CDTI 160 KM


Gość opelinsignia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam problem w insigni 2.0 CDTI(160KM) w aucie zapaliła się kontrolka "awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem" Po przekroczeniu na 3 biegu 4000 obr. na 4,5i6 biegu po przekroczeniu ok 3000 obr. auto przechodzi w jakis tryb awaryjny i przestaje jechać. Po wyłączeniu silnika pracuje normalnie a po osiagnięciu w/w parametrów dzieje sie tak samo. Byłem w serwisie w Poznaniu i stwierdzili, ze skoro auto pokolizyjne to turbina do wymiany i skasowali 160 zł. Pojechałem do specjalisty od turbospężarek i stwierdził, ze nie jest to wina turbiny choć może ją rozebrać i złozyć z powrotem ale nie gwarantuje poprawy (ok 700 zł). Jestem umówiony z gościem od elektroniki samochodowej. Czy ktoś ma jakieś sugestie?

U mnie ten sam problem, po diagnostyce stwierdzono że uszkodzony czujnik przepływu powietrza ( zaraz z filtrem powietrza), pęknięty lewy przewód od intercoolera

po wymianie ( zawór 370PLN rura 350PLN nowe na allegro) wszystko "OK"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam. Mam identyczne objawy lecz po ponownym zapłonie wychodzi z trybu awaryjnego a "awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem" znika samoistnie po ostrzejszej jeździe. OP-COM wyczytał "code p2453 (51)" lecz nigdzie nie mogę znaleźć opisu błędu.

 

Prosił bym jeśli to możliwe o pomoc.

Edytowane przez stafek00

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki za szybką odpowiedz. Spróbuje sprawdzić OP-COMem różnice ciśnień.

 

 

Mam jeszcze jedno pytanie, czy zna Ktoś graniczne wskazanie w OP-COMem dla zabrudzenia filtra DPF (maksymalne do wymiany)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam!Walczę cały dzień z błędem P2453-5A.W insigni 2,0 cdti a20dth pęknięty był wąż od intercoolera (ten co zwykle:)klient jezdził tak dosyc długo.DPF wyczyscilem chemicznie,wąż założony nowy,czujnik różnicy ciśnien tez mam nowy a błąd P2453-5A nadal wisi na sterowniku.Wężyk pomiędzy DPF a czujnikiem szczelny.Wyczytałem u Anglików cos ze padaja softy i cos ze robi sie kalibrację tego czujnika po wymianie ale to niezbyt pewne info;/ Ma ktoś jakies sugestie/pomysły co jescze mozna przejrzać przy tym błędzie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności