Gość jedrze2903 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 witam, mam taki problem ze astra z16se gasnie podczas zmiany biegow, dzieje sie to przewaznie po przejechanie mn. wiecej 3-4 km chyba az sie silnik rozgrzeje pozniej na cieplym gasnie jak zmieniam biegi jak zdaze zmienic szybko i nie zdaza spadnac to ok ale jak wolno zmieniam to powinny spada do okolo 1000 a leca prosto do zera wymienilem czujnik polozenia walu na nowy ten pod filtrem oleju.na komputerze mechanik powiedzial ze to czujnik polozenia walka wiec wymineilem i to samo dalej. !!! mam jeszcze czujnik obrotow walka korbowego zdjecie w zlacznikupoza tym ma troche mula jak sie mu przy np. 3000 na trojce da gazu do oporu a jak powoli gazu to idzie ? niewiem co to moze nyc bardzo prosze o pomoc moze ciagnie jakies lewe powietrze pozdrawiam Jedrzej W. czekam na porady   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 wymienilem czujnik polozenia walu na nowy Witam. Oryginał , czy zamiennik? Zajrzyj do porad jak samemu zczytać błędy i napisz co komp powiedział.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jedrze2903 Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 nie wiem ajki blad komputer pokazal bo mi mechanik niepowiedzial a jest to mozliwe ze po wymianie czujnika trzeba skasowac blad albo cos takiego ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bobas76 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Ja stawiam na EGR, mam podobne objawy i do wymiany EGR.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jedrze2903 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 ok jest to drogi koszt tego egr dam rade sam wymienic a jak to nie to to co wtedy juz duso kaski wlozylem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andyfer Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Egr kosztuje 150-400 PLN.Najpierw sam spróbuj oczyścić ten zawór.W tym modelu sam możesz czytać błędy,metodą błyskową.Gaz i hamulec wciskasz do oporu i włączasz zapłon(nie odpalasz!)Liczysz błyski samochodu z kluczykiem.10 to 0 ,9 to 9...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jedrze2903 Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 kolegp super dizex za odp ale co to za metada gaz i hamulec i co ona daje i co to jest to 10 , 0,9   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andyfer Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Mam nadzieję że już użyłeś wyszukiwarki i wszystko wiesz Ale odpowiem .Kody błędów są czterocyfrowe.10 błyśnięć samochodu z kluczykiem na zegarach to zero. 9 błyśnięć to dziewiątka itd...Po każdej cyfrze następuje krótka przerwa.Żeby odczytać trzeba odszukać na tym forum co te kody oznaczają.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jedrze2903 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 kolego serdecznie dziekuje za odpowiedz ale cos blizej prowbowalem dzisiaj z tym hamulcem i gazem i migala kontrolka pomaranczowa samchodu ale ja myslalem ze to kody maja sie wyswietalc anie blyski co dalej z tymi blyskami jak je zrozumic pomocy prosze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.