Skocz do zawartości

Brak mocy na ciepłym silniku, dusi sie i gaśnie


Gość Azariel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Odkąd kupiłem swój samochód, a było to 2 lata temu mam problem w postaci.

 

Jak rano odpalam samochód wszystko jest w porządku pali równo nic się nie dzieje. Natomiast gdy silnik osiągnie swoją normalną temperaturę i dopóki go nie zgaszę jest wszystko w porządku. Natomiast gdy jest ciepły i go zapale to nie przejadę 500 metrów i zaczyna brakować mocy. Silnik się dusi i w końcu sam się wyłącza. w takiej sytuacji muszę odczekać aż całkowicie wystygnie i znów odpalać go. Tak samo się dzieje bez wyłączania na trasie jak go przytrzymam na wysokich obrotach koło 5 tysięcy. Po chwili brakuje mocy i pada. Ja stoję na poboczu i jak idiota czekam aż wystygnie. Nie stać mnie na kupno innego samochodu, a dołożyłem już tyle pieniędzy, że naprawdę potrzebuję pomocy bo 7 mechaników to robiło i nikt mi nie pomógł od 2 lat. Proszę o odpowiedź.

 

Na terenie Śląska, Podkarpacia, Okolice Krakowa lub Trasa Skawina - Oświęcim mogę nawet przyjechać żeby tylko ktoś to w końcu naprawił.

 

Bardzo proszę o pomoc.

 

Poprawiłem post, regulamin forum §3. pkt.3.1 oraz §4. pkt. 4.3/rafaln1

 

Problem bardzo podobny jak u użytkownika niżej. Ale ja tak miałem na początku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz dwa lata ten problem i tak jeździsz z tym?

 

Jaki przebieg ma auto? Jakiej jakości paliwo lejesz? Odpala normalnie na dotyk?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się zarabia średnią krajową to co mam zrobić? Nie stać mnie na nic innego w tym momencie, a używam go jak najmniej. Poza tym problem występuje tylko w lecie jak jest gorąco.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj:Jaki przebieg ma auto?Jakiej jakości paliwo lejesz?Odpala normalnie na dotyk? Jak pali w zimie?Łapie wszystkie cylindry?Obroty skaczą?Wymieniasz filtry?Jak wygląda sprawa świec?Wykręć i sprawdź czy nie są zawilgocone paliwem. Jeśli są to wyczyść je dokładnie i osusz. Potem zobaczymy dalej.

Kopci z rury?Z tego co czytam to nie masz LPG?

Apropos ja też się bujam z autem bo nie zarabiam kroci:

http://forum.opel24.com/topic/43830-Pompa-wtryskowa-przepuszcza-paliwo-do-oleju/page__p__396715__fromsearch__1#entry396715

Odpisz na powyższe pytania. Powodzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg pewnie nie jest bliżej określony. Ale około 240 000 KM.

Paliwo 95 i nie na najtańszych stacjach tylko gdzie mi się kończy wiec generalnie BP Orlen SHELL

Na zimnym pali na dotyk. Chodzi równo i jest tak jak ma być. Wszystkie gary palą.

Nie nie skaczą. Tylko na dojeździe. Załóżmy przy 20 sprzęgło i hamowanie. Podskoczy lekko do około 1100 i się wyrównuje, ale tak miał zawsze.

Rok temu miał przeszczep skrzyni, sprzęgła, tarcz i ............ nawet podsufitki :) filtrów też.

Nie kopci wcale, nie bierze oleju świece suche. Nie mam LPG. Podobno było. Ale już nie ma.A na marginesie po zmianie układu zapłonowego było 2 miesiące spokój.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc może układ zapłonowy jest uszkodzony? Może został źle założony i coś się rozszczelnia itp.

Myślę, że musiałbyś sprawdzić dawkowanie paliwa na rozgrzanym silniku + sprawdzenie prądu na świecach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było sprawdzane napięcie. A ilość paliwa też jest okej. Po tym jak zmienili mi układ zapłonowy 2 miesiące było w porządku. Ale szczerze koleś nie wiedział co i jak i na pałę trafił. Przy ponownym pojawieniu się problemu rozłożył ręce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A układ zapłonowy był nowy czy jakaś używka? Sądzę, że tutaj tkwi problem jeśli po wymianie było ok to musi to być układ

i coś z zapłonem. Może ssanie włącza się niepotrzebnie na rozgrzanym silniku i daje większą dawkę paliwa, ale w takim układzie świece powinny być zalewane, a nie są z tego co piszesz.

 

A pompa działa jak należy - ta przy baku jak i wtryskowa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie właśnie wygląda, że masz rację bo to wygląda tak, że zalewa świece bo podaje za dużo paliwa i dusi silnik co widać po samym spalaniu.

Układ był używany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie właśnie wygląda, że masz rację bo to wygląda tak, że zalewa świece bo podaje za dużo paliwa i dusi silnik co widać po samym spalaniu.

Układ był używany.

 

Napisałeś, że świece nie są zalane, ale fakt może tak być, że zalewane są, a potem jakoś wysychają.

Daj ten układ zapłonowy do speca i niech zrobi porządek.

 

Powiedz mu, że zalewa świece - być może jakiś czujnik temperatury w układzie zapłonowym się tylko wali i nie do końca rozpoznaje jaka jest temperatura, a z tego daje za dużą dawkę.

 

Swoją drogą to napisz prędko jak wyniki pracy. Chyba chciałbyś już mieć to sprawnie działające. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności