Skocz do zawartości

Stuki w kolektorze sącym


Gość robinnsonnn

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ja z takim pytaniem

Czy to usuniecie po dluzszym czasie cos spowodowalo (jakies zmiany)

Pytam bo tez mam ten problem i nie wiem czy zmienic na uzywany ktory oczywiscie moze sie w ten sam sposob spie... czy usunac poprostu te klapki czy wirniki a dokladnie przepustnice bo tak sie to fachowo nazywa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

kolego miałem to samo. usunełem klapki i stukanie znikło. za usuniecie klapek zaplacilem 130zl tylko mam ten sam problem bo mechanik tez usunął tą listwe i zaswiecil mi sie samochodzik z kluczykiem błąd p0171 ze zla mieszanka - ale to chodzi o to ze ta listwa jak pisales miala czujnik i dlatego jest ten błąd. pytanie gdzie jest ten czujnik i jak go usunąć ? ??? pozdrawiam i prosze o odpowiedz. co do usuniecia klapek auto chodzi elegancko nic nie stuka a czy wiecej pali raczej nie. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Piotr67

Witam czytając wasze posty w jednym z nich była prawidłowa odpowiedz a chodzi o przykręcenie klapy nie wiem, dla czego myślicie, że dzwonią klapki w listwie kolektora w końcu one są z jakiegoś tworzywa sztucznego i nie powinny dawać metalicznego dźwięku mam opla astre 1,6 16v z 2005, od 1.5 Roku i dopiero od 10 dni zaczęło coś się tłuc w kolektorze po przeczytaniu postów postanowiłem wyrzucić te nieszczęsne klapki, ale po dobraniu się do tego ustrojstwa stwierdziliśmy z mechanikiem, że wina nie leży po stronie klapek, klapki zostawiliśmy w spokoju a usunęliśmy przyczynę dzwonienia po zmontowaniu całego kolektora przestało dzwonić a klapki mają się dobrze J myślę, że mechanicy przemilczeli tak naprawdę, co dzwoniło w końcu nasza nie wiedza to dla nich kasa J dla tych, co nie mogą sobie poradzić z metalicznym dźwiękiem dochodzącym z kolektora dam dobrą radę a mianowicie trzeba usunąć usterkę, bo może to się zakończyć remontem silnika J ale nie musi w każdym razie dźwięk z kolektora sam nie ustąpi a może jeszcze się nasilić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotr67

kolego miałem to samo. usunełem klapki i stukanie znikło. za usuniecie klapek zaplacilem 130zl tylko mam ten sam problem bo mechanik tez usunął tą listwe i zaswiecil mi sie samochodzik z kluczykiem błąd p0171 ze zla mieszanka - ale to chodzi o to ze ta listwa jak pisales miala czujnik i dlatego jest ten błąd. pytanie gdzie jest ten czujnik i jak go usunąć ? ??? pozdrawiam i prosze o odpowiedz. co do usuniecia klapek auto chodzi elegancko nic nie stuka a czy wiecej pali raczej nie. pozdrawiam

 

 

 

czujnik położenia klapek jest na listwie prawie na środkowej jej części pod kolektorem ssącym jak podniesiesz samochód to myślę, że uda ci się go zobaczyć od spodu Witam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam czytając wasze posty w jednym z nich była prawidłowa odpowiedz a chodzi o przykręcenie klapy nie wiem, dla czego myślicie, że dzwonią klapki w listwie kolektora w końcu one są z jakiegoś tworzywa sztucznego i nie powinny dawać metalicznego dźwięku mam opla astre 1,6 16v z 2005, od 1.5 Roku i dopiero od 10 dni zaczęło coś się tłuc w kolektorze po przeczytaniu postów postanowiłem wyrzucić te nieszczęsne klapki, ale po dobraniu się do tego ustrojstwa stwierdziliśmy z mechanikiem, że wina nie leży po stronie klapek, klapki zostawiliśmy w spokoju a usunęliśmy przyczynę dzwonienia po zmontowaniu całego kolektora przestało dzwonić a klapki mają się dobrze J myślę, że mechanicy przemilczeli tak naprawdę, co dzwoniło w końcu nasza nie wiedza to dla nich kasa J dla tych, co nie mogą sobie poradzić z metalicznym dźwiękiem dochodzącym z kolektora dam dobrą radę a mianowicie trzeba usunąć usterkę, bo może to się zakończyć remontem silnika J ale nie musi w każdym razie dźwięk z kolektora sam nie ustąpi a może jeszcze się nasilić

 

 

KOLEGO A MOŻESZ POWIEDZIEC CO BYLO DOKLADNIE PRZYCZYNĄ DZWONIENIA ??? POZDRAWIaM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojtekk021

Witam

 

Mam ten sam problem ale u mnie "stukanie" rozpoczyna się na rozgrznym silniku (na zimnym pracuje jak szwajcarski zegarek). Prosze o poradę jak zlokalizować zródło stukania??

 

Czy może to być wtrysk po zatankowaniu "lipnego" paliwa??

 

A może to zawór się odzywa lub "szklanki"?? Czytałem już nawet że tuleja tłoka też tak może dzwonić.

 

Co robic czeka mnie dłuższa trasa i nie wiem czy to teraz rozbierać czy czekać aż wrócę????

 

Prosze o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie stukało caly czas czy na zimnym czy na cieplym silniku w zakresie obrotów jakos pomiędzy 2500-3200 - wyrzuciłem te klapki i przestalo stukac tylko teraz jakies błędy mi sie palą i piees wie o co chodzi mechanicy nie wiedzą co i jak a nie chce mi sie juz kasy ładować dlatego jeżdze. mam dosc tego opla ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności