Skocz do zawartości

błędy


Gość Maniek23131

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Maniek23131

witam

dziś podczas jazdy silnik dziwnie zaczął się dziwnie zachowywać tracił moc i zaświeciła się kontrolka uszkodzenia silnika

teraz po odpaleniu strasznie się trzęsie i dziwnie warczy

sprawdziłem domowym sposobem błędy i wyszło mi:

10 3 10 10

10 3 10 3

10 3 10 2

co to za błędy ??

proszę o pomoc :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahaaa

więc są to błędy:

0300

0303

0302

a wiesz może jakie to błędy ??

gdzie szukać listy błędów do agili ??

 

Pewnie, że wiem. To wypadanie zapłonów ogólnie i na trzecim i drugim cylindrze. Powody mogą być różne. Zacząłbym od świec, później cewka zapłonowa razem ze środkiem do czyszczenia układu paliwowego w benzynie. Swego czasu miałem problem z 3 wtryskiwaczem - silnik nie palił na 3 cylinder. Po środku jak ręką odjął.

P. S. Mogą być też inne powody. U mnie pojawiła się pęknięta sprężyna zaworowa na 4 cylindrze, ale w 2 cylindrach na raz raczej nierealne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniek23131

mechanicy nie mogą sobie poradzić z usterką

byłem już u dwóch mechaników sprawdzili całą elektrykę i obaj twierdzą że wszystko z elektryką jest ok a samochód nie chce odpalić

zmieniana była benzyna i nadal nic

macie jakieś sugestie ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa? Na początku niedomagała, ciśnienie spadło silnik otrzymywał za mało paliwa i zapłony wypadały, sterownik wywalił błędy. Teraz padła. Sterownik nic o tym nie wie bo pompa "ukryła" się za przekaźnikiem, a poza tym może sądzić, że paliwa brakło. Pompę łatwo zdiagnozować. Włączamy zapłon i kilka sekund nasłuchujemy odgłosów w okolicy zbiornika paliwa. Próbę należy wykonać po dłuższym postoju. Zaobserwowałem, że pompa nie włącza się jak jest ciśnienie paliwa. Jeśli jest cicho to pompka ducha wyzionęła. Moja zrobiła to po 40000km. :-((

Edytowane przez misci

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: No to chyba toto w baku to nie jest benzyna. Jak iskra jest dobra to może jej moment nie jest właściwy (co jest dość mało prawdopodobne) ale czujnik położenia wału korbowego bym sprawdził. Może paliwa za dużo (co też jest dość mało prawdopodobne żeby wszystkie wtryski na raz się zawieszały).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności