Gość firemanek Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Witam, przesiadając się z Pandy , w której rdzewiały ośki w klamkach zewnętrznych, myślałem , że nic mnie już nie zaskoczy a tu zonk. W merivie z 2004 roku zatarła się jedna z osi wycieraczek przedniej szyby. Po rozebraniu podszybia, i próbach, licznych próbach rozruszania w/w, musiałem zakupić mechanizm oczywiście cały wraz z silnikiem, bo innych opcji na Alle. nie znalazłem Po solidnym przesmarowaniu smarem grafitowym, działają wreszcie tak jak powinny. Ale żeby niemcy tak to słabo zabezpieczyli?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość awtoy Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Nie tylko Niemcy... wszyscy tak robią, minimalna ilość smaru tam jest, zwłaszcza tylnej szyby szybko siadają. Ja po zakupie samochodu momentalnie wszystkie rozbieram i smaruję(odkąd w Astrze odmówiły posłuszeństwa w środku zimy).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.