Skocz do zawartości

Mocowanie tłumika i jego odpowiednie położenie...


Gość WWR

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mechanik spaprał robotę i umocował tak tłumik środkowy, że haczy dosłownie wszędzie bo jest z 6 centymetrów nad ziemią...

 

http://imgur.com/a/q1lJU

 

Co mam zrobić z beczką aby była wyżej zaraz za katem? Wieszak wygląda dziwnie bo był przerabiany na bank (są spawy nie oryginalne) i gumy są krzywo, tłumik jest nisko jak nie wiem, prawie w ogóle nie znajduje się w tunelu przystosowanym pod niego, dodatkowo rura która biegnie nad mostem, przy beczce idzie zamiast do góry to w dół i też nie wchodzi w tunel pod te właśnie rurę co widać na fotkach, rura nad mostem też wydaje mi się, że powinna być nieco wyżej. Teraz co z tym zrobić, czy zdjąć cały tłumik, odciąć rurę i obrócić beczkę o 180 stopni oraz uciąć rurę przy zgięciu na most i także ją obrócić o 180 stopni, czy to może coś pomóc? Bo wydaje mi się że tak choć nie jestem pewny :/ Co wy o tym myślicie? Bo jednak ciężko się jeździ z obawą że można coś urwać... :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od str. katalizatora będzie bodaj ruchoma flansza

luzujesz tłumik/flanszę na 2 śrubach, regulujesz obracając tłumik na wł. miejsce w tunelu i skręcasz. No chyba że jest na 3, wtedy nie.

Dodatkowo musisz go podwiesić w miejscach do tego przewidzianych.

Zrobisz porządek ze środkowym na początek

potem wyregulujesz i skręcisz ostatni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umocował tak tłumik środkowy, że haczy dosłownie wszędzie bo jest z 6 centymetrów nad ziemią...

 

Witam.Za to odpowiedzialny jest płaskownik( dość delikatny), pomiędzy katem , a pierwszym tłumikiem . Rdzewieje i się ugina , przez co opada cały środek , a na dołach dobija go belka tylna. Ja dorabiałem sam i potem problemu już nie było.

Ps na 100 % nie pamiętam czy płaskownik jest przed , czy za pierwszym tłumikiem , ale jak z tym się uporasz , to powinien być spokój.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie tematem :)

 

Problem rozwiązałem z ojcem - podnieśliśmy nieco tłumik na lewarku i tym samym znalazł się w tunelu, zdjęliśmy gumy z tych dorobionych haków między katem a beczką środkową i założyliśmy je na śruby obejmy która łączy kata z całym tłumikiem środkowym i teraz gumy są założone na śruby obejmy i na oryginalne haki z podwozia. Dodatkowo wzmocniliśmy to drutami by gumy nie były za bardzo obciążone i się nie zerwały. Tłumik poszedł w górę od 12 do 15 centymetrów, nie ma opcji, by gdziekolwiek mógł teraz haczyć :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności