Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

wydaje mi się, że alternator słabo ładuje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • Zasłużony
  • 7876 postów
  • LokalizacjaBolesławiec
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:teraz x20xev awtomat
  • Nadwozie:amerykanckie
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 21 styczeń 2013 - 23:25

szewc bez butów chodzi jak to mówią
i sam muszę to sprawdzić
ale rękę dam iż bez odbiorników (oprócz radia)
miałem ostatnio koło 14,2V
a z - nie sprawdziłem
a licho już mi rano kręci.

Prawda jest taka iż zarówno spalanie chwilowe może pójść ciut w górę
i odrobinę jakieś dziesiątki spaść
przy max obciążeniu

Mi jakoś spaść poniżaj 1l/h za groma nie spadnie
nawet jak mu ciut obroty w programie opuściłem
a to tylko 2litry a pokazuje z 3L, zepsuli coś w fabryce pewnie :roll:

mechanik wymienił mi szczotkotrzymacz oraz łożysko w alternatorze i powiedział że wszystko jest ok. Regulator napięcia też moge wykluczyć


hm, ale regulator (jak i cały altek) masz bosch-owski - razem ze szczotkami
więc nie kumam tego o czym piszesz
chyba nie bawił się w lutowanie samych szczotek ?

  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#22 OFFLINE   simonides

simonides
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:16V 2.0
  • Nadwozie:Kombi
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 22 styczeń 2013 - 02:24

zoabcze jaki mam altek ;)/>/>/>/> wymienił mi szczotkotrzymacz i łożysko, tak powiedział, a co zrobił, tego nie wiem bo sie nie znam ;]/>/>/>/> a co do spalania to nawet spadło mi do 0,7l/h ale na gazie. Na gazie na postoju waha się od 0,7 do 1,1l/h, natomiast na bezynie gdy go przełączę to waha się od 1,0 do 1,4l/h ;)/>/>/>/> nie wiem od czego to zależy. Teraz w zimie mam na postoju 1,8l/h a nawet 2,2l/h na gazie. a jak przejade kawałek to pokaże 0,8 znów bądź też 1,7l/h. Na następny dzień pokaże 1,8 a może 0,8l/h zależy od humoru samochodu;](spalanie na kompie mam takie same czy to przy spalaniu 0,7 czy 2,2 obroty około 700/min !!! caly czas takie same), oczywiście na tym samym gazie co dzień wcześniej. Może to też od zimna zależeć? a co do spalania wyżej to może być że gaz zimowy jest mniej kaloryczny dlatego spala go więcej? Czy wogole jest jakiś taki gaz zimowy? wrzuciłem fotke niżej jakby ktoś nie wierzył;p/>/>/>/>

fotka ;)/>/>

Załączone miniatury

  • gaz.jpg

  • 0

#23 OFFLINE   dawtow

dawtow
  • Forumowicz
  • 260 postów
  • Lokalizacjazbąszyń,wielkopolska
  • Model:Opel Ascona
  • Silnik:1,3 N
  • Nadwozie:1980r coupe
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 22 styczeń 2013 - 05:50

"Dzięki za odpowiedź ;) Klemy? a jeśli mogę wiedzieć jak i czym?? Poprowadzony był dodatkowy w przypadku "+" ale "-" kabel do karoserii oczywiście ;) "

Klemy to jest takie coś zamontowane na słupkach akumulatora,napewno masz jeszcze originalne prasowane i tu może być źródło twojego problemu.Ale najpierw sprawdzasz alternator miernikiem, przykładasz z tyłu altka jeden przewód miernika do grubego przewodu altka, a drugi przewód miernika do karoseri lub gdzieś do masy.

  • 0





Podobne tematy: Collapse