Gość DAROMV6 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 dyfer to tylko potoczna nazwa mówiąc tylny most - wiadomo ocb, a czy jest on sztywny czy łamany (bo taką ma budowę w omedze) inaczej również zwany szczątkowym, to nie ma większego znaczenia - bebechy w nich są jedne (przekładnia główna i mechanizm różnicowy) vertix, ktoś w tamtym opisie troszkę zamotał.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Generalnie , nie mogę powiedzieć - wiem , że chłop jest mądry , zna się na rzeczy , ale agresji ( testosteronu) ma mnóstwo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Ad1. Most to most a dyfer to dyfer - Daro wyjaśnił różnicę - OK zgadzam się, że to jest szczegół. Testosteron i krew mnie zalewa tylko w jednym przypadku. Jak ktoś czegoś nie wie, albo nie jest pewien to niech nie robi innym wody z mózgu i nie pisze bzdur. Pisanie żeby napisać nie jest chyba istotą forum. Ktoś ma problem i liczy na konkretne odpowiedzi. Co do wyważenia: Flansza wejściowa dyfra jest fabrycznie wyważona na 0, niema znaczenia w jakim położeniu na wieloklinie się ją przykręci. Wał jest również wyważony na 0. Wynika z tego, że można zmienić dyfer w aucie bez wyważania całego układu napędowego - co jest całkiem logiczne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomororo Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 panowie jak w omedze dolac olej do mostu gdzie jest jakis korek?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 (edytowane) Osobiście nie grzebałem . W sam naprawiam , jest rysunek według którego korek znajduje się w pobliżu dolnej części półośki i może być zaślepiony plastikową ( gumową) wkładką. Jest to jednocześnie wlew i poziom oleju Ups to jest A , ale chyba tak samo Edytowane 26 Listopada 2011 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert1111 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Witam.A jaki olej stosuje się do tylnego mostu w omedze b,może mi ktoś doradzić ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Nie pytaj o to samo w kilku tematach http://forum.opel24.com/topic/66894-wymiana-polosi-omega-b/?p=532206   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.