ja37 Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 No też nie wiedziałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość onio28 Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Jeszcze jedna mała porada - może się komus przyda : do złącza EGRu mozna podac napiecie - ja , daje z płynnie regulowanego zasilacza - do skrajnych PINów - wtedy ładnie nam się wysunie i łatwo go oczyścić z nagaru . Nigdy niczym EGRów nie smaruje - tylko wyskrobuje z gniazda i z tłoczka sadze. Nie zawsze EGR wraca idealnie do parametrów fabrycznych , ale "replayów" nie miałem. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Onio28- często zastanawiałem się nad sposobem sprawdzenia sprawności EGR'a. Teraz wiem jak to zrobić. Mam nadzieje że niczego nie spale przy okazji podłączania zasilacza:lol:   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 OK. Jutro, tj. właściwie już dzisiaj spróbuję wykręcić i wyczyścić. Napiszę czy się udało i jakie są efekty:) [ Dodano: Sro Paź 03, 2007 21:51 ] Zawór wymontowany, płyn chłodniczy wyleciał z bloku silnika. Powiedzcie mi jak sprawdzić na sucho działanie grzybka. Kolega pisał, że podłączyć 12V na ostatnie piny. Ale czy tak samo jest z tym EGR-em od x12xe?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.