Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -
1.3 51kW 16V Z13DT

Pompa wysokiego ciśnienia Bosch cieknie



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
142 odpowiedzi w tym temacie

#131 OFFLINE   mati11294

mati11294
  • Forumowicz
  • 870 postów
  • LokalizacjaBochnia
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.3CDTI 88KM
    Z13DT
  • Nadwozie:COUPE-MAŁY ZAPIRDZIELACZ

Napisano 03 luty 2016 - 10:46

@mati11294 - oringi na tych króćcach to bodajże 8x2,5 lub 9x2 po jednej sztuce na króciec. Najlepiej kupić kilka w różnych rozmiarach oczywiście olejoodpornych

 

no wiadomo jak taki zwykly naciagnie oleju i spuchnie to sie z 8mm  zrobi 16mm

 nie odpowiedziales tylko gdzie zamawiales ... zestaw uszczelek

https://aparts.pl/pa...F01M101454.aspx   ?



Użytkownik mati11294 edytował ten post 03 luty 2016 - 11:35

  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#132 OFFLINE   Mixmich

Mixmich
  • Forumowicz
  • 264 postów
  • LokalizacjaBiała Podl.
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.3 CDTI / Z13DT
  • Nadwozie:5D

Napisano 03 luty 2016 - 11:56

Dokładnie z tego sklepu ale o symbolu F01M101455. Robiłem w tym sklepie większe zakupy i miałem kod rabatowy, a powyżej 200zł kurier gratis. Na allegro same uszczelki + wysyłka mogą taniej wyjść.

Załączone miniatury

  • WP_20160201_11_02_03_Pro_LI (2000x1125).jpg

Użytkownik Mixmich edytował ten post 03 luty 2016 - 11:58

  • 1

#133 OFFLINE   Mixmich

Mixmich
  • Forumowicz
  • 264 postów
  • LokalizacjaBiała Podl.
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.3 CDTI / Z13DT
  • Nadwozie:5D

Napisano 04 luty 2016 - 17:52

Wszystko co potrzebne zebrane w jednym poście :-D
http://forum.opel24....-cdti-multijet/

 

Jako bonus dorzucam pozostałe zdjęcia

Załączone miniatury

  • WP_20160122_21_25_09_Pro_LI (2000x1125).jpg
  • WP_20160122_21_19_48_Pro_LI (2000x1125).jpg
  • WP_20160122_21_30_02_Pro_LI (2000x1125).jpg
  • WP_20160122_21_30_38_Pro_LI (2000x1125).jpg
  • WP_20160122_21_31_42_Pro_LI (2000x1125).jpg
  • WP_20160122_21_34_36_Pro_LI (2000x1125).jpg
  • WP_20160122_21_56_58_Pro_LI (2000x1125).jpg
  • WP_20160122_21_57_05_Pro_LI (2000x1125).jpg
  • WP_20160122_22_05_31_Pro_LI (2000x1125).jpg
  • WP_20160123_09_57_45_Pro_LI (2000x1125).jpg
  • WP_20160126_16_29_15_Pro_LI (2000x1125).jpg
  • WP_20160126_16_29_19_Pro_LI (2000x1125).jpg
  • WP_20160126_16_29_33_Pro_LI (2000x1125).jpg


  • 1

#134 OFFLINE   barca100

barca100
  • Użytkownik
  • 13 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 08 maj 2016 - 13:25

Słuchaj dolna jest zawsze mokra i u każdego tak jest, bo jest tam otwór pełniący rolę zaworu bezpieczeństwa przez który wycieka ropa przy nadmiernym ciśnieniu. Układ sam się odpowietrza bo pompka jest elektryczna, pytanie czy po wypełnieniu filtra odpowietrzy też pompę...

Witam

Mogę prosić o rozwinięcie tego wątku? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o takim otworze. Dlaczego wyciek następuje na zewnątrz? Ile tego może pociec i co może być powodem nadmiernego ciśnienia. 

Raz zaobserwowałem na zimnym silniku większy wyciek po odpaleniu, leciało wtedy ciurkiem. Pochodził chwilę, przestało ciec, wytarłem i przejechałem już kilkaset kilometrów - sucho. Zastanawiam się, czy już rozglądać się za używaną pompą, czy to jest normalne i jeszcze trochę sobie na niej pojeżdżę. Zaznaczę, że mam przebieg 120 tys. km.

Z góry dzięki za każdą opinię.


  • 0

#135 OFFLINE   barca100

barca100
  • Użytkownik
  • 13 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 16 sierpień 2016 - 11:50

Panowie, odwlekałem temat, ponieważ w lato pompa praktycznie nie ciekła, ale problem powrócił i leci już całkiem mocno. Dobry warsztat liczy sobie 150 zł za montaż i demontaż pompy i 495 zł za jej uszczelnienie. Mogą dojść jeszcze drobne koszty uszczelek vacumpompy. Łącznie ok. 700 zł. Wydaje mi się, że jest dość drogo, ale gość na warsztacie mówi, że mają stół probierczy i sprawdzają te pompy. Gdzie indziej mogą zrobić mi taniej, ale bez tego. Dajcie znać co myślicie. Warto wydać te pieniądze? Z góry dziękuję za pomoc.


  • 0

#136 OFFLINE   CrucialDamisss

CrucialDamisss
  • Użytkownik
  • 19 postów
  • Model:Opel Corsa D
  • Silnik:1.3CDTI Z13DTJ
  • Nadwozie:Hatchback 3D

Napisano 16 sierpień 2016 - 13:01

Wydaj mi się że za dużo wołają od Ciebie ja płaciłem 700 zł za uszczelnienie pompy ale jeszcze z wymianą dwumasy. Niby 500 wymiana dwumasy a 200 pompa pełne uszczelnienie i oddawał do zakładu który się tym zajmuje i fakt jak na razie nie cieknie nic. Ale jak on sobie te proporcje rozbił ciężko mi powiedzieć :D


  • 0

#137 OFFLINE   barca100

barca100
  • Użytkownik
  • 13 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 16 sierpień 2016 - 13:16

Czyli oddali do zakładu i nie wiesz czy po uszczelnieniu pompa była sprawdzona na stole. Raz może się udać i będzie taniej, a drugim razem okaże się że nadal cieknie i drugi raz te same koszty się poniesie. Ten gość na warsztacie powiedział, że bez sprawdzenia na stole to wyjdzie sporo taniej, ale to już radził szukać gdzie indziej, bo on takich półśrodków nie akceptuje. Robi dobrze za 700 i gwarantuje jakość.


  • 0

#138 OFFLINE   CrucialDamisss

CrucialDamisss
  • Użytkownik
  • 19 postów
  • Model:Opel Corsa D
  • Silnik:1.3CDTI Z13DTJ
  • Nadwozie:Hatchback 3D

Napisano 16 sierpień 2016 - 15:07

Była sprawdzana właśnie na stole też, zajmował się tym zakład który siedzi tylko i wyłącznie w pompach nie jakiś mechanik spod sklepu, mój mechanik ją tylko wyciągnął zawiózł do zakładu i potem włożył i to była jego robota całością zajmował się inny zakład.


  • 0

#139 OFFLINE   barca100

barca100
  • Użytkownik
  • 13 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 16 sierpień 2016 - 15:24

Niemożliwe, że wszystko wyniosłoby 200 zł za pompę. Wyjęcie i włożenie to roboczogodziny. Zakład bierze kasę za sprawdzanie na stole i wymianę części w pompie. A zestaw naprawczy też kosztuje.


  • 0

#140 OFFLINE   CrucialDamisss

CrucialDamisss
  • Użytkownik
  • 19 postów
  • Model:Opel Corsa D
  • Silnik:1.3CDTI Z13DTJ
  • Nadwozie:Hatchback 3D

Napisano 16 sierpień 2016 - 17:53

Nie wiem, jak pisalem zaplacilem 700zl z wymiana dwumasy a jak sobie to mechanior rozbil, nie wiem dla mnie najwazniejsze ze nie cieknie i samochod pracuje tak jak powinnien, ale jak pisalem to te 700 wg mnie to za duzo zadzwon do jakiegos warsztatu co siedzi w naprawach pomp i bedziesz wiedzial ile to kosztuje.
  • 0





Podobne tematy: Collapse