Skocz do zawartości

Nierówna praca silnika - gaźnik


Gość loozack

Rekomendowane odpowiedzi

Problem polega na tym że po uruchomieniu silnika chodzi jak czołg. Mam wrażenie że nie pali na wszystkie gary. Wymieniłem kable i świece i problem nadal taki sam. Co jeszcze powinienem sprawdzić/wymienić? Czy kopułka i palec rozdzielacza mają jakiś wpływ (wydaje mi się że tak ale chciałbym jeszcze zapytać fachowców)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cze grześ!! zdejmij kopulke i wytrzyj ja oraz palec rozdzielacza najlepiej spreyem do elektryki a przy okazji sprawdz czy nie zabardzo sa nadpalone styki w kopulce :cry:

zeby sprawdzic na ktory gar nie pali to odpal auto i sciagaj po jednym kablu ze swiec ten gar co pali objawi sie zmniejszeniem obr. i szarpaniem silnika a ten ci nie pali to nie bedzie zadnej reakcji w ten sposob znajdziesz dokladnie z ktortm garem sa problemy :) pozdrowionka i milej pracy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomekiewa, Najciekawsze jest że jak dziś rano odpalałem autko to paliło ładnie i na wszystkie gary. Z tym że dziś nie padało a jak właśnie opisywane w pierwszym poście objawy były w czasie deszczu. A co do zdejmowania kabli ze świec podczas pracy silnika... na starych kablach jak próbowałem to zrobić to mnie nieźle popieściło prądem... więc że tak powiem trochę się boje tam łapy pchać :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak chcesz zobaczyc czy masz gdzies przebicie to gdy w powietrzu jest wilgotno wieczorem stanw ciemnym miejscu i przy zapalonym silniku otwórz maske zobaczysz niebieskie iskierki biegajace po kablach i aparacie zaplonowym :)

a jezeli tak sie dzieje po deszczu ti wymien kopulke i palec (pozycz od kogos) powinno pomoc :cry:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już nie jestem pewien czy wymiana kopułki coś da. Z wydech pluje czymś czarnym. Czego by się tu czepić? Pomóżcie kto ma jakieś pojęcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem szczęśliwy z pomiaru ciśnienia. Na wszystkich cylindrach po 12 :)

Świeca na pierwszym cylindrze była zalana i nie palił na ten cylinder.

 

Jako że to znajomy człek sprawdzał to jeszcze przestawił trochę zapłon. W sumie "trochę: to mało powiedziane. To było aż 6mm. Autko teraz jest jakby mocniejsze i na pewno chodzi równo. Zobaczymy co będzie się rano działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności