Skocz do zawartości

Plastikowe stuki


Gość AdamCK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,z góry przepraszam,jeżeli podobny temat istnieje ale nigdzie nie mogłem znaleźć na forum podobnej usterki,a że jestem 'świeżak' na forum więc piszę...otóż,w moim combo C słychać plastikowe stuki z kolumny,stuków nie słychać na każdych nierównościach tylko na jakiejś kostce,trelince itp,stuki słychać tylko mniej więcej jazdy na wprost,na skręconych kołach cisza,dodam że dwa miesiące temu kiera miała luz od siebie/do siebie ok 1 cm,mechanior wymienił jakąś tuleje i już jest ok,ale ost zauważyłem minimalny luz kiery lewo prawo(nie rusza się na lewo i prawo tylko tak jakby,miała luz na wieloklinie i jak się złapie i kiere 'za pietnascie trzecia' to czuc taki uskok,mam nadzieje ze rozumiecie:) )ogólnie w jeździe to nie przeszkadza ale te stuki,denerwują już mnie bardzo,jeżeli ktoś się z tym spotkał to prosiłbym o info,dzięki Wielkie i Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź jeszcze raz do tego mechanika i niech szuka co jeszcze jest wyrobione. Znalazł tylko jedną usterkę, a jeszcze jakaś drobna została.

 

 

 

Kurde,myślałem nad tym ale wydaje mi się że to jest jakaś pierdoła,mam brata,też mechanika tylko że On nigdy czegoś takiego nie robił,więc jeżeli ktoś z forum by mógł mi pomóc,w określeniu przyczyny to mógłbym spróbować z Nim to zrobić,bo tamten mechanik może za to nieźle mnie skasować,ost jak był luz 'wdłużny' to poszła jakaś tam tuleja,kierownica się już nie rusza ale ma nadal te stuki... ;/ Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie szukasz. Stuki w Corsie C czy Combo są powszechną usterką, podobnie jak w Merivie.

Stukać może wyrobiona maglownica, krzyżak kolumny kierowniczej przy podłodze albo wypadałoby przesmarować wspomaganie EPS na kolumnie kierowniczej. U mnie też stuka na dołkach i szybkich krótkich ruchach kierownicą na postoju. Poczytaj w dziale Merivy tam masz dużo na temat tego problemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość ManiekDTI

W moim Combo wystarczyło dokręcenie obejmy na wieloklinie który łączy kolumnę kierownicy z przekładnią ( w miejscu gdzie kolumna "wchodzi" w podłogę)- wystarczy odkręcić osłonę która jest nad nogami kierowcy i dokręcić śrubę (pasuje klucz oczkowy 8mm) Przyczyną tego mogą być również zużyte końcówki drążków kierowniczych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności