Skocz do zawartości

Problemy z silnikiem-przyspieszanie


Gość Slawot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Opel Vectra C 1,9CdTi 88kW 120KM 2005r. Samochód zrobił się mułowaty, pierwsze objawy były jak jechałem z załączonym tempomatem i poczułem że silnik nagle nie trzyma obrotów ,generalnie zrobił się ciężki (brak mocy) przy pokonywaniu wzniesień. Po wizycie w warsztacie i podłączeniu pod komputer przepalony został filtr cząstek stałych (wg procedur) + dodatkowo wymieniłem element układu wydechowego. Dodatkowo zaczęły mi się na krótko pojawiać kontrolki klucza. Jazda nadal czuje że nie jest taka jak wcześniej, szczególnie podczas ruszania i rozpędzania samochodu.

Proszę o poradę, czy ktoś wie co jest?.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik masz CDTI...

Po wizycie w warsztacie i podłączeniu pod komputer przepalony został filtr cząstek stałych (wg procedur) + dodatkowo wymieniłem element układu wydechowego.

czemu? co bylo powodem takiej diagnozy?

 

Dodatkowo zaczęły mi się na krótko pojawiać kontrolki klucza.

zczytaj bledy... i podaj co ci z nich wyszlo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Opel Vectra C 1,9CdTi 88kW 120KM 2005r. Samochód zrobił się mułowaty, pierwsze objawy były jak jechałem z załączonym tempomatem i poczułem że silnik nagle nie trzyma obrotów ,generalnie zrobił się ciężki (brak mocy) przy pokonywaniu wzniesień. Po wizycie w warsztacie i podłączeniu pod komputer przepalony został filtr cząstek stałych (wg procedur) + dodatkowo wymieniłem element układu wydechowego. Dodatkowo zaczęły mi się na krótko pojawiać kontrolki klucza. Jazda nadal czuje że nie jest taka jak wcześniej, szczególnie podczas ruszania i rozpędzania samochodu.

Proszę o poradę, czy ktoś wie co jest?.

 

Poczytaj dobrze tematy o użytkowaniu filtra DPF oraz czyszczeniu EGR i przepustnicy. Zaoszczędzi Ci to sporo kłopotów oraz gotówki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik masz CDTI...

czemu? co bylo powodem takiej diagnozy?

 

 

zczytaj bledy... i podaj co ci z nich wyszlo

tak, mowa o silniku CDTI.

Podejrzewam że to najbardziej pospolita reakcja w tego typu silnikach, po podłączeniu samochodu u mechanika do komputera wyszedł błąd filtra, a dodatkowo mechanik zalecił mi wymianę elementu układu wydechowego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj dobrze tematy o użytkowaniu filtra DPF oraz czyszczeniu EGR i przepustnicy. Zaoszczędzi Ci to sporo kłopotów oraz gotówki.

Dzięki

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności