Skocz do zawartości

opel astra g 1.7cdti


polo1021

Rekomendowane odpowiedzi

Skanowałem auto I wyszedł mi taki raport: Czy ktoś się zna na tym, albo może ktoś wie jakie mają być właściwe te parametry??

 

proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

1 Battery Voltage 14.2 V

2 Ignition Status On

3 APP Sensor 1 0.08 V

4 APP Sensor 1 0 %

5 APP Sensor 2 0.48 V

6 APP Sensor 2 0 %

7 Barometric Pressure 3.91 V

8 Barometric Pressure 99 kPa

9 Boost Pressure 1.80 V

10 Boost Pressure 96 kPa

11 Boost Pressure Command 98 kPa

12 Mass Air Flow Sensor 172 mg/strk

13 Mass Air Flow Sensor 1.51 V

14 Intake Air Temperature 125 °C

15 Intake Air Temperature 2.65 V

16 Coolant Temperature 170 °C

17 Coolant Temperature 1.33 V

18 Desired Common Rail Fuel Presure 24.00 MPa

19 Common Rail Fuel Presure 23.98 MPa

20 Common Rail Fuel Presure 1.04 V

22 Engine Speed 850 RPM

23 Desired Injection Quantity 5.1 mm3/stk

24 Actual Injection Quantity 5.1 mm3/stk

25 Injection Pulse 0.5 ms

26 Pilot Injection Time 0.3 ms

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam koledzy: Odświeżam temat; Ostatnio po nagrzaniu silnika do odpowiedniej temperatury podłączyłem auto pod komputer opel scannerem i zaciekawiły mnie dwie opcje:

pierwsza to taka: coolant temperature 185 stopni

a druga: Intake Air temperature 133 stopni

Wydaje mi się że coolant temperature powiina wynosić w granicach 85-95stopni

Dodam że jak autko mi się nagrzeje to muszę długo kręcić za nim mi zapali:

I moje pytanie czy ta temperatura jest właściwa i czy to może mieć jakiś związek z zapaleniem samochodu ( długo trzeba kręcić rozrusznikiem)???

 

z góry dziękuje:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te parametry na pewn sa niewprawidłowe ..

czym sciągałeś te dane?? jakim programem??

pradopodobnie ten parametr ciagnie z niewłaściwego bita .. bo jeżeli z autem nic się nie dzieje to jest to problem nieprawidłowego odczytu wartości lub nieprawidłowego przelicznika w programie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

14 Intake Air Temperature 125 °C 15 Intake Air Temperature 2.65 V 16 Coolant Temperature 170 °C 17 Coolant Temperature 1.33 V

 

Twój poprzedni pomiar był obarczony tymi samymi problemami a wtedy nic nie pisałeś, że z samochodem coś się dzieje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o rozruch temperatura plynu ma duzy wplyw przy rozruchu

I to szczegolnie na zimnym silniku w mrozne noce

Zawyzona temperatura cieczy przy niskiej otoczenia zmniejsza dawke na rozruchu

I dlatego dlugo trzeba krecic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zawyzona temperatura cieczy przy niskiej otoczenia zmniejsza dawke na rozruchu I dlatego dlugo trzeba krecic

no ale nie można mieć temperatury cieczy 170 C i powietrza 125 C; ECM już dawno powinien odciąć moc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie do polo1021

 

jak zachowuje sie wskazowka temperatury cieczy ? sprawnie dziala podszas nagrzewania?

 

czy temperatura 170 jest stala??czy zimny czy cieply

 

1.33v odpowiada ok 50 st/c

 

a na przeplywomierzu 2,65v - to okolo 18st/c

 

wiec obstawiam wina interfejsu/programu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności