Skocz do zawartości

nie odpala bez wciśnięcia pedału gazu


Gość tomekonline

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomekonline

Witam posiadam astre g 1.6 szr auto na zimnym silniku z rana nie odpala nigdy bez dodania gazu a gdy jeżdżę i silnik się nagrzeje to wtedy zapala za każdym razem bez wciskania pedału gazu co to może być? wymienić świece? przeczyścić przepustnicę? Do tego przy jeździe na nagrzanym silniku jak się rozpędzę i wcisnę sprzęgło i hamuje to obroty spadają do tego stopnia że zaświeca się lampka od oleju i silnik gaśnie czy to ma związek z tym odpalaniem co to może być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość arturro-55

Ciepły silnik na postoju jak się zachowuje? Jakie ma obroty i czy równo pracuje?

Czyszczenie przepustnicy nic nie da, robi to za ciebie cały czas paliwo. Ten problem z odpalaniem wystąpił nagle czy tak już było?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekonline

to odpalania mam odkąd go kupiłem 2 lata temu mi to nie przeszkadza bo nie wiedziałem że to nie normalne że trzeba gaz ciskać przy kręceniu obroty ma ok nie falują 900 tylko przy hamowaniu spadają czasami do 500 a czasami tyle że zgaśnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komputer pokazuje błąd P0505-usterka w ukł. biegu jałowego to ma związek z obrotami przy hamowaniu i odpalaniu?

Wygląda mi to na problem z bogatą mieszanka wolnych obrotów. Poprostu jest za mała powietrza. JAk jest zimny to przy zapalaniu pomaga dodanie gazu. Jak jest ciepły to bogata mieszanka powoduje zalewanie silnika, dlatego objaw może być taki, że silnik zwalnia i chce zgasnąć.

Spróbuj wykręcić silnik krokowy z gaźnika i wyczyść go dobrze benzyną. Trzeba wyczyścić zarówno końcówkę silnika jak i kanał w gażniku. Sprawdź czy trzpień silnika się porusza, czy nie zardzewiał. Jak będziesz czyścił rób to szmatą i benzyną aby nie uszkodzić gaźnika. Potem wkręć z powrotem do gaźnika i włącz silnik. Jak będziesz odpalał wciśnij gaz. Po dopaleniu musisz poczekać do momentu aż włączy się wentylator chłodnicy. Ten czas jest potrzebny do ustawienia silnika krokowego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekonline

Wykręciłem korkowiec i zdziwiłem się kiedy zobaczyłem że jest czysty próbowałem nim poruszać do przodu i do tyłu ale nie dało się zrobiłem zdjęcie żeby pokazać w jakiej pozycji był. Przeczyściłem go szmatą przykręciłem odpaliłem a obroty skakały czytałem że po odłączenie i podłączeniu silniczek musi się dostosować od nowe do momentu nagrzania silnika Nagrzanym się przejechałem i obroty nie spadały zrobię test wieczorem jak na nockę będę jechał.Tylko martwi mnie mokry silnik z prawej strony kolo komputera i mokra od oleju jest również miska olejowa nie wiem skąd ten wyciek a co dziwne jest że mam ciągle pełen stan oleju na bagnecie i zauważyłem że ubywa mi płynu do chłodnicy w zbiorniku co 2 miesiące dolewam.Czy to normalne że krokowiec się nie rusza ? i skąd ten wyciek?

post-25488-0-49386400-1322487823_thumb.jpg

post-25488-0-84259600-1322487833_thumb.jpg

post-25488-0-85317600-1322487847_thumb.jpg

post-25488-0-09909100-1322487864_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekc16nz

Krokowiec powinien sie poruszać po włączeniu zapłonu, możesz spróbować odpalić bez krokowca tylko potrzebna bedzie druga osoba. Trzeba zatkać otwór palcem i odpalić, wtedy patrz czy krokowy sie porusza a jak zdejmiesz palec z gniazda to obroty pozwinny skoczyć wysoko do góry... a wyciek prawdopodobnie z obudowy wałka pod aparatem zapł...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowo działający krokowiec powinien zwiekszyć obroty silnika jak na wolnych obrotach włączymy ogrzewanie szyby i dmuchawe. Pisałem wcześniej, że po wyjęciu krokowca trzeba silnik zagrzać aż do chwili włączenia wentylatora w chłodnicy. Inaczej może się nie ustawić. Trochę podejrzanie czysty,. Ciekawe czy ktoś już go nie wymieniał i nie włożył chińszczaka. Kiedyś sam wymieniłem na chińszczyznę. Z początku chodził dobrze ale później miałem same problemy. Kupiłem używkę oryginał i po problemie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jeden element który może może dawać objawy gaśnięcia na wolnych obrotach. Jest to regulator biegu jałowego. To jest ten element widoczny na drugim zdjęciu, powyżej miejsca gdzie zamontowany jest krokowiec. Jest przykręcony śrubami gwiazdkowymi. Możesz to spróbować przeczyścic. Trzeba obejrzeć przeponę czy nie jest uszkodzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności