Skocz do zawartości

przerywa na bezynie


Gość krystian31l

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krystian31l

Witam od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem kadetta z silnikiem 1.3s 75km i mam taki problem ze na LPG wszystko jest ok nie falują obroty wszystko śmiga oka Problem pojawia się gdy chce pojechać na benzynie przerywa szarpie i gaśnie muszę go trzymać na obrotach a nawet podczas jazdy szarpie a gdy wrzucę na luz to ganie tak jakby nie trzymał obrotów to jest gaźnik silnik 13 S (1,3, 75 KM): Pierburg 2 E 3 i moje pytanie jak go rozebrać i wyczyścić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takich objawach szczególnie musisz zwrócić uwagę na elementy układu wzbogacenia mieszanki -nr 7 z rysunku vertixa (a dokładniej uszczelki które tam są / uszczelka i membrana o ile dobrze pamiętam) i pompki przyspieszenia nr 14 -membrana z bolcem (ja tą membranę kiedyś kupiłem osobno (było na niej napisane Ford)- nie musi być do opla ważne żeby była taka sama. -Te uszczelki/membranki jeżeli są uszkodzone (stare, sparciałe, dziurawe) przepuszczają paliwo i nie da się utrzymać wolnych obrotów, silnik się zalewa.

Najlepiej kupić zestaw naprawczy do tego gaźnika (wszystkie uszczelki, membranki itp pierdółki) i wtedy dopiero brać się za rozbieranie go. Ja miałem asconę z tym gaźnikiem i jeszcze w 2008r takie zestawy były dostępne. Jeśli będziesz miał problem to szukaj w częściach używanych, ja kupiłem w używkach tą membranę z bolcem w stanie idealnym -wyglądała jak nówka ze sklepu, lub rozglądaj się za całym gaźnikiem, będziesz przynajmniej miał w zapasie ;)

PS do rozebrania elementów nr 7 i 14 nie musisz rozbierać gaźnika bo one znajdują się po bokach jak widać -spróbuj najpierw to wymienić i sprawdzić czy jest poprawa.

Edytowane przez xflash

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość krystian31l

chyba znalazłem problem pomogło czyszczenie membrany tylko czy na długo ?? zobaczę jak będzie po kilku km "Przy takich objawach szczególnie musisz zwrócić uwagę na elementy układu wzbogacenia mieszanki -nr 7 z rysunku vertixa (a dokładniej uszczelki które tam są / uszczelka i membrana o ile dobrze pamiętam) i pompki przyspieszenia nr 14 -membrana z bolcem (ja tą membranę kiedyś kupiłem osobno (było na niej napisane Ford)- nie musi być do opla ważne żeby była taka sama. -Te uszczelki/membranki jeżeli są uszkodzone (stare, sparciałe, dziurawe) przepuszczają paliwo i nie da się utrzymać wolnych obrotów, silnik się zalewa."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krystian31l

sprawdź jeszcze dla spokoju dysze czy nie przytkane - te z góry (odkręcisz je dużym płaskim śrubokrętem)

sprawdzone ok dziękuję za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności