Skocz do zawartości

Dławi sie ,przerywa,brak mocy a od 90 st jest oki POMOCY !!!


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem tu nowym gosciem i prosilbym o pomoc mam problem ze swoim autkiem a wiec tak posiadam corse B 98 r 1.4 16V i tak jak silnik jest zimny po nocy to po przejechaniu 300m zaczyna przerywac szarpac, dlawic sie tak jakby pracowal na 3 gary ,brakuje mu mocy bardzo ciezko sie rozpedza a jezeli tem silnika dochodzi tak do 89-91 stopni wszystko ustepuje i auto jezdzi elegancko, w styczniu byl czyszczony erg,swiece wyienione maju tego roku, filtr paliwa w czerwcu ,powietrza w 11.06 prosze o jaka kolwiek pomoc acha bylem u mechanika i stwerdzil ze to czujnik temp. ten ktory jest wkrecony w kopulke od termostatu i wymienil go na nowy ale niestety nie to jest powodem. niechce wymieniac wszystko pokolei bo tak mozna wsadzic tysiace wiec bardzo was prosze o pomoc!:roll:!:?:!;p! Tomi :cry:byl podlanczany pod kompa i nic nie wykazalo a czek tez sie nie oswieca moj nr gg 1516487 maila [email protected]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze masz zapchany katalizator ja mialem tak samo wymontowalem katalizator i wlozylem struminice i jest wszystko ok . jesli jest zapchany to zaczymuje spaliny i dlawi auto dopiero jak sie rozgzeje silnik i spaliny maja odpowiednia temp to dopala je do konca i wtedy puszcza wszystko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizator byl wymieniany na nowy w listopadzie, a czujnik wymienil mi z tym niebieskim gniazdem co jest na obudowie termostatu i nic nie pomoglo dalej to samo :roll:

 

[ Dodano: Wto Wrz 18, 2007 17:10 ]

witam ponownie, dzis mnie pocieszył mechanik bo sprawdzal wszystko i stwierdzil ze jest sterownik uszkodzony od silnika tzn podaje za krotkie czasy ktore steruja wtryskami podczas sania,wszystko sprawdzal, cewke kable czyscil przepustnice i jeszcze cos i sie okazalo ze pozostaje sterownik

 

[ Dodano: Pią Wrz 21, 2007 20:20 ]

witam ponownie panowie doradzcie cos bo dalej mam problem z ta usterka.............. powiedzcie ze mechanik sie myli co do komputera bo to dosyc kosztowna usterka. wy tu jestescie mechanikami i pewnie sie z taka usterka spotkaliscie prosze o jaka kolwiek pomoc bo jezdzac z taka usterka to odbiera calkowicie przyjem,nosc jezdzenia autkiem mam nadzieje ze po tym moim apelu zobacze pelno (pozytywnych dla mnie) odp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obstawiam swiece i kable WN , wg. mnie w tym lezy problem. nacisk na swiece.

I kolega może mieć tu racje! miałem kiedyś Clio w którym po wymianie przeglądowej (swiece, kable filtry płyna ect) po ok 8-10 tysiacach zaczeły sie podobne problemy. Nie miałem czasu się bawić wiec dalem do mechanika a ten stwierdził że coś z silniczkiem krokowym a że mnie sie spieszyło a nie miał takiego zaczął kombinować i akończyło sie że było jak przedtem tyle ze zepsuł przy okazji moduł w kompie odpowiedzialny za sterowanie krokowym. Wiec zabrałem sie sam do roboty zmieniłem siece , przewody kopułke czujnik temp. itd i wszystko zaczeło chodzic jak talala..... Co się okazało potem dałem koledze siwece do merca (ten sam rodzaj) i jak je wkrecił miał to samo http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/mg.gif co ja. Świeca (czy nawet dwie)zimna miała jakby przerwe a po nagrzaniu silnika zaczęła pracować. Ot złośliwość przedmiotów martwych. Obecnie mechanicy maja lepiej niz kiedyś bo jak nie wie co jest to zwali na komputer http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif . Zacznij od podstawowych spraw bo od tego sie zaczyna. A to, że wymieniłeś to niedawno to nie znaczy ze sie nie zepsuło. Jedno pracuje kilka lat a drugie kilka tygodni ....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dzięki za rady ale powiem tak ja bym tego na świece nie zwalał bo jeździłem cały czas na świecach BOSH PLUS i jeździłbym dalej tylko jak kupowałem opelka to poprzedni właściciel nic nie powiedział mi kiedy co wymieniał wiec postanowiłem je wymienić na GM. nie widziałem większej różnicy po wymianie.no i jak zaczęły sie niedawno te problemy to tez pomyślałem ze to może świece padły a wymieniłem na te BOSH i jest to samo ze chodzi na 3 cylindry jak osiągnie 20stopni tylko jest to takie przerywane 10m jedzie normalnie potem 20ma na 3 cylindry, 50m oki później 10m chodzi na 3cylindry a jak dojdzie tak temp silnika do 90-91stopni chodzi elegancko i kompa tez niezłego. wiecie można wszystko po kolei wymienić i tym samym zostawić ładne parę zl a mnie chodzi o to by dotrzeć do konkretnej usterki i za nią zapłacić lub kupić ta cześć która jest zepsuta

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem , masz racje ale nikt nie jest jasnowidzem z drugiej strony i na ogól trzeba patrzeć na kazdy przypadek indywidualnie raczej bo za duzo elementow poże to powodować. Np. po odpaleniu i jak zacznie przerywac sprawdziłbym zaraz świece i wtedy poże sie coś wyjaśni choćby to czy jest na którymś konkretnym cylindrze. A świece Bosch'a czy inne to żadna różnia byle sprawne. Czasami się tak dzieje jak kopółka ma pęknięcie i nie zawsze je widać gołym okiem. A wiadomo że zimne sie kurczy a ciepłe rozciąga http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/laugh.gif Tak samo może byc np z cewką. I prawde mówiąc nie ma tam tysięcy rzeczy do wymiany tylko trzeba podejść do sprawy spokojnie i wszystko po kolei nawet trzy razy sprawdzić. Konkretnie to kazdy w miare możliwosci chce Ci pomóc ale wiesz trche z wróżki tzreba mieć http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/mg.gif . Akurat moze ktorys z nas trafi w sedno problemu i poda przyczyne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy siak wymiana kabli WN to pozytywny aspekt , swiece tez nie sa drogie , u mnie w sklepie za 4 swiece GM i kable GM zaplacilem 84 zl , wiec wcale nie tak duzo , a praca silnika ulegla natychmiastowej poprawie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece sa napewno dobre bo na tych starych i na tych nowych co niedawno wymienialem ojawy sa takie same.wiem tylko tyle ze kiedys poprzedni wlasciciel juz wymienial cewke wysokiego napiecia i prawdopodobnie razem z kablami ale kiedy to bylo to nawet najstarsi gorlae tego nie wiedza heheh jutro o 8.00 oddaje autko do drugiego mechanika i zobacze jaka on diagnoze postawi.szkoda ze niemam takie cewki dobrej na wymiane to bym zobaczy czy napewno ona poleciala bo wydac za cewke 300zl na darmo to tez szkoda troszke kaski oki dzieki narazie za porady i sztuczki i postaram sie dac juto odp co mechanik stwierdzil.http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności