Skocz do zawartości

duza dawka paliwa


Gość lakiernik 123

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lakiernik 123

witam,sonda wymieniona dziala ok,0.97-1V wskazuje,wtryskiwacz wymieniony nowka,czujnik temp. na komputer wymieniony,filtr powietrza tez,a nadal wtrysk wali duza dawka paliwa,nie leje tylko rownomiernie ladnie rozprowadza ale duza dawka to robi,ecu resetowany kilka razy bez efektu,co moze byc tego przyczyna,no dodam ze filt paliwa wymieniony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,sonda wymieniona dziala ok,0.97-1V wskazuje,wtryskiwacz wymieniony nowka,czujnik temp. na komputer wymieniony,filtr powietrza tez,a nadal wtrysk wali duza dawka paliwa,nie leje tylko rownomiernie ladnie rozprowadza ale duza dawka to robi,ecu resetowany kilka razy bez efektu,co moze byc tego przyczyna,no dodam ze filt paliwa wymieniony.

Na jakiej podstawie piszesz ze mieszanka jest zbyt bogata?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiernik 123

odkrecam obudowe monowtrysku i widac jak wtrysk nakrzania paliwem ze szok az splywa z przepustnicy,spaliny szare widac na sniegu jak jest rozgrzany szary dym,pompuje za duza dawke,a czujnik przepustnicy moze miec cos do duzej dawki bo go jeszcze nie sprawdziłem.?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkrecam obudowe monowtrysku i widac jak wtrysk nakrzania paliwem ze szok az splywa z przepustnicy,spaliny szare widac na sniegu jak jest rozgrzany szary dym,pompuje za duza dawke,a czujnik przepustnicy moze miec cos do duzej dawki bo go jeszcze nie sprawdziłem.?

Dla bogatej mieszanki powinien być czarny dym. Jak chodzi na wolnych obrotach ty przegazujesz i jest czarny to daje pewność że mieszanka jest źle dobrana. Najlepiej było by podpiąć pod komputer bo tam widać sygnały z wszystkich czujników i ewentualne błędy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiernik 123

zgadza sie juz na wolnych obtorach leci szry dym a po przegazuwie czarny,oleju nie bierze 100% bo generalka byla wszystko bylo ok,na gazie zero dymu,chodzi ok,tylko na benzynie tak wali waliwem wrtysk,pod kompa nie podpinalem bo kazdy sie miga tej roboty.dzis rozkrecilem potencjometr,i mierze opornosc i na calym jego stopniu otwarcia powinna byc opornosc? bo u mnie pokazuje na jego 1/5 otwarcia i dalej opornosc zanika,moim zdaniem jest uszkodzony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zgadza sie juz na wolnych obtorach leci szry dym a po przegazuwie czarny,oleju nie bierze 100% bo generalka byla wszystko bylo ok,na gazie zero dymu,chodzi ok,tylko na benzynie tak wali waliwem wrtysk,pod kompa nie podpinalem bo kazdy sie miga tej roboty.dzis rozkrecilem potencjometr,i mierze opornosc i na calym jego stopniu otwarcia powinna byc opornosc? bo u mnie pokazuje na jego 1/5 otwarcia i dalej opornosc zanika,moim zdaniem jest uszkodzony.

 

Jaki potencjometr?

 

Sprawdzanie napięcia na wtrysku:

Włączyć silnik i zmierzyć napięcie między stykami wtryskiwacza za pomocą woltomierza. Wartość napięcia powinna wynosić około 0,250 V podczas pracy silnika rozgrzanego na biegu jałowym. Taki sam pomiar można ponadto wykonać bezpośrednio na stykach urządzenia sterującego Multec między stykami „D15" lub „C10" i masą. Wartość ta powinna zwiększać się proporcjonalnie do prędkości obrotowej silnika. Za pomocą oscyloskopu można dokonać bardziej szczegółowej diagnozy, gdyż będzie również możliwe ustalenie czasu wtrysku i przebiegu (kształtu) sygnału sterującego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiernik 123

potencjometr-czyli czujnik przepustnicy,mi sie zdaje ze moze byc uszkodzony jak mu pomiar robilem,a swoja droga no benzyny spala duzo za duzo,wtrysk po zmianie sondy sie troche uspokoil z pompowaniem ale jeszcze to nie to co byc powinoo,np u mojego kolegi w takiej samej corsie i takim samym motorem wtrysk podaje elegancka mgielke i pali mu 6-7

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potencjometr-czyli czujnik przepustnicy,mi sie zdaje ze moze byc uszkodzony jak mu pomiar robilem,a swoja droga no benzyny spala duzo za duzo,wtrysk po zmianie sondy sie troche uspokoil z pompowaniem ale jeszcze to nie to co byc powinoo,np u mojego kolegi w takiej samej corsie i takim samym motorem wtrysk podaje elegancka mgielke i pali mu 6-7

 

 

Styki czujnika Położenie Oporność

 

A i B - 4000 - 9000 Ω

 

B i C Przepustnica zamknięta 1000 - 3000 Ω

 

B i C Przepustnica całkowicie otwarta 5000 - 10000 Ω

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności