Skocz do zawartości

slaby...


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie, mam Corse 1.2 i nastepujacy problem:

Jesli auto chodzi na ssaniu- to jestok, tzn przyspiesza jak na 40KM przystalo :] ,

lecz jesli juz uzyska temperature 90', termostat sie otworzy to spada w niej moc :] .

Wymienilem przewody wys. napiecia, swiece, termostat i filtr powietrza na nowe i nadal to samo. Czyzby to sonda lambda :] a moze cos innego :] Z gory dziekuje za odpowiedz. Pzdr.

 

Aha i jeszcze jedno- wg mnie bardzo duzo pali- nie litrazowalem go ale i tak cos za czesto na stacje zajezdzam, juz mam tam kumpli :] .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może głupio myślę, ale nie masz ubytków płynu?

Temperatura zmian daje do myślenia, że TO się dzieje po otwarciu termostatu.

Ja37 z całym szacunkiem i sympatią do Ciebie ......... mam rozumieć, że wraz z otwarciem termostatu ucieka mu kompresja do chłodnicy ? http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/mg.gif Przecież to przejście z tzw. krótkiego obiegu cieczy na "pełny". :lol:

Meton co to znaczy dużo pali?? ??? Bo to raczej jakby powiedzieć że mój karawan jest wolny bo jade 150 km/h i mam pół gazu pod nogą a powinienem mieć 3/4 ale nie sprawdzałem ile poleci na max'a ??? Wyzeruj licznik, wlej do pełna itd.

Na ssaniu ma uboższą mieszankę (więcej paliwa) a po rozgrzaniu widocznie jest z mieszanką problem i tu bym szukał przyczym.

gtszudi dobrze mówi sprzwdź kompa (ewent błedy).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spytałem, bo miałem identycznie w poldku, jak miałem trzaśniętą głowicę.

Do momentu otwarcia termostatu jechał normalnie, później już nie.

I właśnie były przedmuchy 2 i 3 cylindra do układu chłodzenia.

Widocznie zamknięty termostat jakoś trzymał ciśnienie, po otwarciu już uciekało zbiorniczkiem wyrównawczym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja37 a ja nie zaprzeczam, że nie masz racji http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif Fakt faktem, że to może wyjaśnic spadek mocy i zwiększone spalanie ...... ale może nie załamywac chłopaka http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/bored.gif Szczerze powiem za mało informacji a dokładnie jego spostrzeżeń np. ubywanie płynu czy też wyrzucanie go przez korek, Czy np kompresja dostaje sie do układu czy woda do komory spalania i dymi z rury. Meton popatrz dokładnie , sprawdź wiecej rzeczy to cos może ktoś ci doradzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ssaniu silnik powinien miec bogata mieszanke , az osiagnie pewna temperature , jesli sczytasz bledy , i nie wykaze nic , ja bym pomyslal nad czujnikiem temperatury cieczy chlodzacej na kompa , ktory moze dawac zly odczyt i komp dawkuje uboga mieszanke , tylko ze by wtedy mniej palil... sczytaj bledy , bez tego nie ma co myslec.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za odpowiedzi.

Nie dymi, nie ubywa plynu. Co do spalania, hmmm no dokladnie nie moge okreslic co to znaczy "duzo", byc moze pali w normie, do pracy mam ok 2,5 km, do kumpli i dziewczyny tez i w sumie za kazdym razem na ssaniu pozniej jade przez pewien czas. Ale brak mocy jest na 100%. I jeszcze jedno- jak jest na ssaniu to ladnie zchodzi z obrotow, a jak sie zagrzeje to bardzo wolno- jak zminiam bieg to "ciagnie" do przodu, bo sa wysokie obroty nadal. Sprawdze te kody, najpierw przeczytam jak. Jezcze raz dziekuje za zainteresowanie. Pzdr.

 

 

kod 12 tylko- blysk, odstep 2 blyski i tak w kolko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności