Skocz do zawartości

slaby...


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

wiec ja powiem tak , sprawdzic cisnienie na garach , na zimnym i na goracym silniku , na zimnym kiedy olej jest gestszy i ma bogatsza mieszanke moze miec wiekszego kopa , na cieplym kiedy olej jest juz rzadki , rozszczelnia gary i ubywa mocy. nie musi dymic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:( Czyli bez serwisu sie nie odbedzie. A jak podjade sie podpiac na komputer to zmierzy on ta kompresje? Bo niedugo sie tam wybieram.

w tym modelu jeszcze nie .................... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/mg.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/laugh.gif

A tak serio to zupełnnie inna bajka .... inny przyrząd raczej prosty np. gumka, rurka i manometr http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif w kazdym warsztacie powinni ci zmierzyć kompresje no chyba , że pojedziesz do lakiernika :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności