Skocz do zawartości

Wysoka temperatura - woda zamiast płynu


Gość ejnet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam opla agile 1.0 benzyne, 2002r. jakies 115tys km przebiegu. Mam je juz 2 lata, ogolnie jestem z niego zadowolona ale ostatnio kilka rzeczy strasznie mnie niepokoi. Po pierwsze zrobilam strasznie gupia rzecz, wymienialam chodnice w wakacje i wlalam wode do chodnicy, przed tymi mrozami kompletnie o tym zapomnialam i nie wymienilam na plyn:( w miedzy czasie jakies 2 tyg temu mialam wymieniana belke tylnia , jak odebralam auto od mechanika nie dosc ze tempretura dala sie we znaki to jeszcze bardzo stuka z lewej tylniej strony, daje wrazenie stukania plasiku , sprawdzalam czy to nie w kole zapasowym, bagazniku, doszly mnie sluchu ze moga to byc amortyzatory. wracajac do tematu temperatury po przejechaniu 15 km temperatura wzrasta do ponad 100stopni , puchna przewody, nie slychac wiekszych zmian w silniku przy tym , ale nie jezdze samochodem bo boje sie ze moze to pogorszyc sprawe. Niestety niemam wolnego garazu do ktorego mogla bym wstawic auto aby sie troche nagrzalo a tymbardziej kanału, czy wie ktos moze co to moze byc? niechce wydac kolejnych pieniedzy za wymiane czegokolwiek niemiajac pewnosci, prosze o rade :)

Edytowane przez ejnet
tytuł tematu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziewczyno! laweta i do ogrzewanego warsztatu expresem, może jeszcze da się coś uratować(nie próbuj odpalać, chyba że wyczuwalny jest niezamarznięty płyn w układzie chłodzącym :!: nie zwlekaj ani chwili.widziałem bloki silnika pęknięte przy -3*C życzę lata

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to odkręć sobie korek od zbiorniczka lub pościskaj weże od chłodnicy,jak woda zamarzła to wszędzie i będzie problem.Trzeba szukać nowego silnika!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak koledzy pisza do mechanika i najlepiej auto odmrazac w temp bliskiej zera.niech sciaga przewody z silnika lacznie z kapslami na bloku o ile jest jeszcze sens

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej! czyli masz cały czas wodę w układzie zamiast płynu?

tak.. ale czy gdyby rozwalilo blok albo przewody to autem nadal dalo by sie jezdzic?:>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby rozwalilo blok albo przewody to autem nadal dalo by sie jezdzic?

niestety nie (wtedy lepiej nie bawić się kosztowną naprawę tylko wymienić silnik(2,5tys),no i co tam jeszcze zostało rozepchnięte przez wodę-przykro mi to mówić ale to nie są dobre wieści

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności