Skocz do zawartości

Huczenie alternatora


Gość ozz41

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam konkretne pytani .Od wczoraj z ślinika dobiega dziwny dźwięk ( okolice alternatora ) , sprawdziłem odłączając pasek , z cala pewnością jest to alternator " huczenie " dochodzi z niego . Czy jest to łożysko alternatora ???? Dodam ze nie słychać "huczenia " czly czas tylko do czasu do czasu jak mu się spodoba.

 

Kolejne pytanie .Czy może "huczeć " napinacz , tam tez pewno jest jakieś łożysko a po zdjęciu paska również nie pracuje ???

Edytowane przez ozz41

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arturro-55

Może być jedno i drugie. Wiesz już jak zdjąć pasek to jeszcze 15 min. i będziesz miał rolkę na wierzchu. U mnie była to rolka, sama wymiana nie sprawia problemu tylko trzeba wyjąć filtr powietrza wraz z obudową aby zyskać trochę miejsca.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ŁukaszN

Dla "pocieszenia" jeśli masz klimę to możesz wziąć jeszcze pod uwagę jedno z kilku łożysk kompresora klimatyzacji :( Skąd pewność, że to napewno łożysko alternatora?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewności już w 100 % nie mam ze to alternator, odłączyłem pasek i "huczenie" zanikło dlatego to stwierdziłem . Wracając dzisiaj z pracy autko pracowało poprawnie bez żadnych dziwnych odgłosów , czy jeśli poszło łożysko to jet to normalne, ze raz go słychać a raz nie.

Nie chce rozbierać na daremnie alternatora z tad moje pytania co to możne być . ( klimy nie mam wiec przynajmniej ona odpada ).Jak stwierdza sie organoleptycznie :SMILE: , ze napinacz jest walnięty albo łożysko w alternatorze??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na tym forum.Mialem podobny problem i okazalo sie ze to lozysko na alternatorze moja rada sciagnij pasek z alternatora i krec kulkie do przodu do tylu ruszaj na boki jesli piszczy i ma luzy jak ruszasz na boki to lozysko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arturro-55

Delikatny szum czy piszczenie może pochodzić ze szczotek w alternatorze i niekoniecznie musi to oznaczać zużycie łożysk.

Stan w którym poruszając dłonią wałkiem alternatora jesteś w stanie wyczuć luzy poprzeczne na łożyskach to już ich agonia anie zużycie. Do tego trzeba wielu godzin pracy na sucho i pewnie dużo wcześniej już je było słychać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności