Skocz do zawartości

Błąd po100 i po 110 przepływomierz wymieniony Pomocy


Gość norbi83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem nowy na forum. Mam duży problem z moją kochaną Corsunią, a mianowicie: na kompie wyrzuca mi błędy po 100 i po 110. Wymieniłem przepływomierz na nowy oryginalny Boscha a problemy nie ustąpiły. Auto po odpaleniu od razu gaśnie (spadają obroty). Po którymś razie auto w końcu odpala (po manewrowaniu pedałem gazu przy odpalaniu), niestety auto ma wyczuwalny brak mocy (chociaż z nową przepływką jest trochę lepiej), a dodatkowo obroty na biegu jałowym max 3 tys. i spadają do 2,5 tys i znowu do 3 tys. itd., na zimnym silniku obroty falują. Zapala się kontrolka check. Byłem w Aso Opla i powiedzieli mi, że przepływka i turbina do wymiany, byłem już u 3 mechaników i nikt nie może mi pomóc. Pomocy drodzy forumowicze

Edytowane przez norbi83

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

witam to stało się tak nagle czy jak. W czasie jazdy czy po postoju.Bo co do turbiny auto powino odpalic nawet bez niej i powinno chodzic tylko brak mocy w trakcie jazdy sam się o tym przekonalem bo spadł mi kiedys z turbiny przewod za intercoolerem i też sie lampka zapaliła silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina nie ma nic do rzeczy przy takich objawach. Błędy ewidentnie wskazują na przepływomierz, dziwne że po jego wymianie nie ustąpiły. Znajdź kogoś w okolicy z OP-COMem kto podepnie auto i sprawdzi co mu dolega.

Edytowane przez bad

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w Aso Opla i tam mi powiedzieli o przepływomierzu i turbinie. Na początku tj. w czasie zimy auto po odpaleniu na bigu 2 przed załączeniem turbiny miało jakby mniej mocy, ale potem objawy ustąpiły aż do teraz gdy wszystko się wywaliło. Największy problem że auto odpala za któryms tam razem bo obroty spadają. Na starej przepływce podobnie. Gdy odłączyłem przepływke powinien załączyć się tryb awaryjny a u mnie bez różnicy, objawy te same. Na pobniedziałek jestem umówiony do speca od diesli a w przyszłym tygodniu do speca od elektroniki, ale niedługo to odwiedzę wszystkich magików w Gdańsku... Miał może ktoś podobne objawy... Pomocy

 

Zna ktoś może dobrego speca z OP COMem w Gdańsku lub okolicach?

Edytowane przez norbi83
scaliłem posty, używaj opcji edytuj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem jakąs godzinkę temu i się umówiłem na poniedziałek, mam nadzieję że to pomoże. Słyszał ktoś może o zaworze cisnieniowym od turbo?

dodano

 

Z kasą cienko, tym bardziej że przepływka tylko 660 (niestety do mojego opelka najdroższa), aso 170.

 

Czy mógłby się jeszcze ktoś wypowiedzieć

Edytowane przez norbi83
scalenie postów(forum to nie gg)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Tak , skasuje błąd i na trasie zapali się znowu kontrolka z kluczykiem i zostaje zapisany błąd przepł.

 

Auto jest trochę zamulone , po odpieciu przepł. auto dostaje mocy i zbiera się normalnie .

 

Pomocy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności