Skocz do zawartości

Pompa paliwa - z regulatorem ciśnienia, czy bez?


Gość kurczak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Podczas wymiany pompy paliwa zauważyłem drobną różnicę. Wyjmowany egzemplarz miał regulator ciśnienia dołączony do samej pompy (przy przewodzie), natomiast zakupiona pompa (oryginał) niczego takiego nie posiadała. Sprzedający stwierdził, że przy tym silniku regulatora w tym miejscu pompa nie posiada. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że po wymianie samochód nie odpala. Pooglądałem zdjęcia pomp do 1.4 16, poczytałem no i rzeczywiście nie widać owego regulatora.

 

Tu pojawia się moje pytanie: czy brak regulatora przy pompie może powodować ten problem z odpaleniem? Orientujecie się, jak to rzeczywiście w przypadku tego silnika wygląda? Silnik tak jak w temacie, Z14XE.

 

Z góry dzięki za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności