Skocz do zawartości

jakie momenty dokrecania srub


Gość sadads

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jakie sa momenty dokrecania srub przy dwumasowym kole zamachowym, ewentualne sprzegła do silnika, bo reszta to chyba na wyczucie:) Gdzie mogę znależ dokładne dane techniczne na temat samochodu? Z góry dziekuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sam naprawiam nie ma, z Auto data mam problem z uruchomieniem, a nie mam czasu, bo dzisiaj musze to zrobic a nie zloze jak nie bede mial mometow, nie wieze ze nikt dwumasu nie skladal, a odpowiedz jak najbardziej sie przyda bo coraz wiecej dwumasow pada, a warsztaty biora za rozebranie i zlozenie 500 zl, wiec taniej zrobic samemu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaglądnął bym do autodaty ale bym mógł ją ogarnąć dopiero jakoś może jutro wieczorem. Wcześniej nie dam rady. A powiedz jak się tam do niej dostawałeś? Trzeba wytargać skrzynie czy silnik?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz odkrecic rame o dolu, oposcic silnik, odkrecic skrzynie i masz dwumas, po krotce, znalazlem ze do 1.9 TDI dokreca sie z sila 60 Nm, a pozniej o 90 stopni, w takiej gwiazdkowej kolejnosci, nie wiem czy wymienic wysprzeglik, troszke ma luzy, miesiac temu robili mi w serwisie, kolo wyslalem do Poznania, po 60 Km bylo uderzenie i znow sie zaczelo rozwalac i tak dojechalem 3000 Km i wzialem sie za wyciaganie, pierwszym razem zaraz po kupieniu auta, mialo niecale 60000 Km i tak sie powoli rozwalalo 30000 Km az na cieplym nie mogl rozrusznik zakrecic, teraz wyslalem i dali inny dwumas, zobaczymy ile teraz zrobie, tylko potrzebuje momentow

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiano2007

Wysprzeglik jak nie puszcza płynu to za reguły jest chyba jeszcze dobry. A i jeśli tyle razy padł Ci dwumas :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: co jest dla mnie szopka noworoczną... sprawdź sobie łożysko na wałku od tarczy czy nie jest wybite i nie ma luzów bo jak jeździsz długo na wyklepanej dwumasie to ono też klęka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luzy na walku z 1mm, przyslali chodzi ciasno zlozylem, chodzi jak nowe, tylko pojawilo sie slizgania na 5 jak przyspieszam pod gore, sprzeglo wyciska dobrze, tarcza byla dobra, docisk tez, a tu slizganie, nigdy takich problemow nie bylo, po zrobieniu szczeki hamulcowe troche tez za mocno trzymaja tak jakby ich tarcza nie rozpychala,

jak rozbierali za pierwszym razem to byl LUK, tak mialo być czy ktos podmienil?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez jestem ciekawy, jak delikatnie nacisne sprzeglo to jedt tak luzno, dopiero jak mocniej nacisne to ok, moze to przez to slizga?

zauwazylem ze szczeki hamulcowe nie sa odpychane tak dobrze przez tarcze jak wczesniej

Edytowane przez sadads
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności