Skocz do zawartości

Sintra 2.2 B+LPG cięzko odpala


Gość marcelo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rafal1986

witam wszystkich forumowiczow .pisze i prosze o odpowiedz a mianowicie .jestem posiadaczem sintry 2.2 16v w samej benzynie i jak wracalem do domu z pracy moja sintra ciezko osiagala predkosc maxymalna moze ktos podpowie gdzie szukac problemu.wymienilem swiece przewody filtr paliwa i powietrza i koncza mi sie pomysly ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 126
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Teraz mnie rozbroiłeś. :brawo: W sumie to wiem czemu.Nie ma tutaj niemieckich autostrad i najszybciej można jechać 130.Poza obszarem zabudowanym chyba 90. :hura:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rafal1986

okej chodzilo mi ze przy rozpedzaniu auta na kazdym biegu poczatkowo sie nic nie dzieje i zachowuje sie mulowato a pozniej zaczyna jechac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rafal1986

obroty sa ok tylko na kazdym biegu zachowuje sie troche mulowato jak mu dam nagle gazu to na poczatku jest zero reakcji a pozniej zaczyna przyspieszac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Pele1710

Witam przesledzilem cały temat ale nic podobnego do mojej usterki nie znalazlem. Tzn. Sintra 2.2 benzyna+gaz nie chce jechac na benzynie wogole nie odpala na benzynie. Odpala w trybie awaryjnym na gazie a jak przelacze na benzyne podczas jazdy nie jedzie tak jakby benzyny nie bylo a jeat około pół zbiornika tankowalem jakis tydzien temu benzyne. Rano mi odpalila normalnie na PB a po postoju na parkingu juz nie chciała. Wogole nie reaguje na PB w trybie awaryjnym na gazie bez problemu odpala i jedzie jak zawsze. Gdzie moze byc problem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Olaola1

Zapewne problem tkwi w pękniętym wężyku w baku.

Zmostkuj piny pompy paliwa w skrzynce bezpieczników. Zobacz czy odpali na benie.555681210b5db33ce5e3dabc5662f57f.jpg

Nie ma 100% pewności że to zadziała ale zawsze da jakiś obraz zanim ściągniesz bak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pele1710

Ok spróbuję. Po prostu wyjac przekaźnik i zmotywować tak jak zaznaczone? A ewentualnie żeby wymienic ten wężyk to musze zdejmowac bak czy jakos inaczej sie da? Mam jeszce problem z predkosciomierzem bo nie zawsze dziala a jak juz zadziala to przy predkosci 40km/h czasem 35km/h nagle przestaje dzialac spada na 0 a obrotomierz dziala caly czas

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Olaola1

Do pompy dostaniesz się tylko po zdjęciu baku. Problem z prędkościomierzem wynika raczej z problemu z czujnikiem absu w przednim kole po stronie kierowcy. Nie pali ci się ABS?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pele1710

Abs sie pali ale wczesniej też sie palil i bylo dobrze. Przy zmianie kół na letnie sprawdzalem czujniki i kostki w piastach wyglądały ze wszystko jest ok. Tylko dziwne jest to ze czasem sie uruchomi a jak rozpedze sie do 40km/h momentalnie spada na 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności