Skocz do zawartości

Diesel !


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

do wszystkich posiadaczy silników DIESEL'a.

jak jest u was z porannym odpalaniem? dziś był mały przymrozek (-1) a moja Merivka 1.7CDTI nie chciała za bardzo zapalić. Po zapaleniu obroty wariowały. To chyba nienormalne. co robić? (mam 52tys przebiegu a auto z 2004 r.)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochód nie ma 15 lat żeby się tak zachowywać.

Najważniejsza sprawa to akumulator a druga to rozrusznik i sprawny układ podgrzewania ja tak robię sprawdzam na stacji np.Nor auto . pomierzą wymienią jak trzeba tulejki w rozruszniku sprawdzą świece i jest OK.ciągam ja a nie mnie .Filtr paliwa również bo jest podgrzewany musi to wszystko być w pełni sprawne bo na mrozach już nic się nie zrobi Tylko warstat :/ nikt nie będzie grzebał w rozruszniku przy -20 :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nor auto

Brzoza ile taki przegladzik zimowy kosztuje :/ a , zagladaja tez w podwozie ??

 

Kolego Owender bez paniki chociaz to dziwne jak na ten przebieg , ale postaraj sie na drugi raz 2x zagrzac swiece :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzoza ile taki przegladzik zimowy kosztuje

Przegląd kosztuje w granicach 40 zł z mierzeniem płynów mierzeniem rezystencji w alternatorze i rozruszniku .Tulejki lub szczotkoczymacz ze szczotkami wymieniałem sam ale podpowiedzieli że rozrusznik ma luzy na tulejkach i szczotki już się kończyły .Najważniejsze że mają mierniki ja takich nie posiadam a czasami nawet nie wiem ile ma być to w tych pomiarach więc od czasu do czasu jadę to pomierzyć :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem dzisiaj znowu na komputerze i nie wykazalo żadnych błedów. zrobiłem także ten przegląd i niby wszystko było i jest ok. w poniedziałek będę miał czyszczoną przepustnice i zobaczymy co wtedy. pozdrawiam :)

 

[ Dodano: Pią Paź 12, 2007 17:45 ]

chciałem dodać że z odpalaniem nie ma problemów tylko po odpaleniu obroty po prostu wariują, tzn skaczą 600-1000obr/min i po jakimś czasie zgaśnie. podobno wina przepustnicy . ;)

zobaczymy w poniedziałek. ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Gość Anonymous

powodow moze byc wiele:

 

zakamieniona chlodnica

zapowietrzone przewody od/do chlodnicy

niski poziom plynu...

 

poszukaj w archiwum to napewno znajdziesz cos wiecej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności