Skocz do zawartości

Meriva gasnie przy niskich temperturach


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Mam problem rano z odpaleniem merivy 1,7 CDTI. Odpala mi ale nie trzyma obrotow strasznie faluja i samochod gasnie i tak az do momentu jak silnik osiagnie minimalna temperature. Zaczelo sie to wczeniej ale zminilem paliwo na v-power i bylo OK do momentu jak spadla temperatura.

Jezeli ktos wie dlaczego tak sie dzieje to prosze o szybka odpowiedz. 606-940-405 [email protected]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie Ty jeden masz ten problem. połowa posiadaczy Meriv cierpi na ten problem. prawdopodobnie, podkreślam prawdopodobnie poszła pompa wtryskowa bądź paliwowa. a to jest ogromny koszt dlatego wymień narazie filtr paliwa i dolej dodatku uszlachetniejącego z shella. kurcze niby najmniej awaryjny samochód a jednak... :?:

 

:?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem. ja myślałem że pomoże przeczyszczenie przepustnicy. nic nie dało. teraz mam poważny dylemat czy wyrzucić prawie 3 tys zł. na naprawe czy latem sprzedać samochód...

komputer nie wykazuje żadnych błedów a silnik nie pracuje tak jak powinien. :?:

dowiedziałem się od naszego internauty że część Meriv dostała wadliwe pompy. jeden Kolega właśnie naprawia wóz. powie mi dokładnie o kosztach i o tym czy pomogło, także Kolego wstrzymaj się. wymień ten filtr, może akurat.

pozdrawiam!

 

[ Dodano: Wto Paź 16, 2007 18:54 ]

dodam że nie jestem w 100% pewien że to jest to. takie informacje dostałem od kolegi z forum.

 

[ Dodano: Wto Paź 16, 2007 20:40 ]

dostałem dzisiaj nową wiadomość...

Fumigator napisał:

Dzisiaj odebrałem merive z serwisu. Uszkodzony zawór regulacji ciśnienia

w pompie wysokociśnieniowej.Obroty falują i gaśnie bo zawór się zacina i

w pewnych momentach zamiast prawidłowego ciśnienia ma za niskie albo za

wysokie.Serwisanci potwierdzili że to typowa przypadłość tych pomp z

systemu denso bo np. astra z tym samym silnikiem ma układ wtryskowy

bosch i tam takie cuda nie występują.Ale naprawa nie będzie taka

szkodliwa dla kieszeni.Okazuje się że od jakiegoś miesiąca opel

wprowadził do sprzedaży same zawory(bez konieczności zakupu całej

pompy).Widocznie często musieli je wymieniać nie tylko w Polsce.Po

wymianie zaworu układ wtryskowy Trzeba skalibrować poprzez nowe nastawy

w ECU.Koszt zaworu to 560zł do tego jego wymiana, wymiana filtra paliwa

oraz wspomniana wcześniej kalibracja.Całość powinna zamknąć się w

1000zł.Na zaworek trzeba czekać 5 dni roboczych bo nie ma go w

centralnym magazynie w Polsce i przyjedzie z Niemiec.Serwisanci nie

wiedzą czy nowy zawór został konstrukcyjnie poprawiony i czy nie będzie

siadał tak szybko jak ten oryginalny.Ale na tą część jest dwa lata

gwarancji tak że jak nawali w tym okresie to wymienią go na nowy.

W przyszłym tygodniu będę go wymieniał to dam znać jakie efekty.

 

pożyjemy zobaczymy

pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slyszalem tez wlasnie ze servisy nie wiedza o co chodzi i wymieniaja wlasnie te czesci a to podobno jest bledne oprogramowanie. Trzeba wgrac nowe oprogramowanie i bedzie ok ja to bede robil w piatek wiec dam znac czy sie cos zmienilo.

Ja jestem ostani do tego aby nasi kochani servisanci grzebali pod maska. Jak do nich pojechalem to nie wiedzieli jaki ja mam silnik. Chceili rozbierac caly uklad paliwowy. Masakra.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

mam podobny problem z tym że mam zagazowaną Merivke benzynę 1.6 z 2004.

Jak jest zimna to szarpie i skacze i nie ma całkowicie mocy tak jakby się dławiła i dostawała za dużo paliwa?

jak jest rozgrzana i przełączy się na LPG to z kolei nie trzyma mi wolnych obrotów i nie ma zanczenia czy jade na LPG czy na paliwku. Jak np. dojeżdżam do skrzyżowania i wrzucam na luz to momentalnie schodzi z obrotów i gaśnie no i zapala sie żółta kontrka check engine. Po ponownym odpaleniu samochód szarpie i skacze.

Kontrolka po kilku odpaleniach (3-6) sama się kliruje. Gazownik powiedział że to nie jest instalacja, Na aso jestem za biedny na razie. Zastanawiam się czy może to świece? Mam na liczniku 35tys ale kto wie na gazie wsio się szybciej zużywa..

Jeżeli macie jakiś pomysł co to może być wielkie dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mowilem ze w piatek jade wgrac nwe oprogramowanie do mojej merivki 1,7 CDTI, ktora ma problemy z rannym odpalaniem. Okazalo sie ze mialem jakies stare oprogramowanie wiec zostalo ono zmienione na jakies nowe lecz i to nie dalo zadnego efektu. Nadal rano mam problem aby merivka trzymala obroty. No coz bede szukal dalej przyczyny tego zjawiska i bede was informowal o postepach. Jezeli ktos z was mial taki problem z dieslem lub was znajmomy dajcie znac moze pomoze mi to zlikwidowac szybka te awarie i nie wydam przy tym fortuny. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności