Gość Anonymous Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 witam jeżdżę merivką już dwa i pół roku .Po zakupie miałem podobny problem. W serwisie zdiagnozowali pompę- są bardzo wrażliwe na kiepskie paliwo ,pojedyncze zaworki się przycierają ,nie pomoże żadna zmiana oprogramowania . Merivka gaśnie jak jest zimna ponieważ pompę wtryskową smaruje olej napędowy dopiero jak się rozgrzeje i przesmaruje pompę to problem znika. Latem nie ma tego problemu bo na zewnątrz jest cieplej. konieczna wymiana .Po wymianie na nową dwa lata temu brak jakichkolwiek problemów z odpaleniem . stała i zapalała przy -18 C   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 witam po objawach opisanych na forum i diagnozie w serwisie opla (150 zł) okazało sie ze moja meriva tez cierpi na awarie zaworu regulujacego ciśnienie paliwa. sam zawór kupiłem w serwisie opla w krakowie, co kosztowalo 650 zł. wymiany dokonal spec od pomp paliwowych i wtrysków (jędrzejów), ktory zrobil to za 150 zł (łącznie z badaniem kompem po wymianie i skasowaniem błędów) i w 1,5 godziny. w oplu zawołali za to 460 zł wiec nie polecam. teraz autko pali od kopa, obroty nie falują na zimnym, silnik też jakby ciszej chodzi i bardziej kulturalnie. pewnie też spalane sie zmieni na plus. a sam zawór ma w sobie 2 otworki, w ktorych blaszki blokują dostęp, a raczej w moim przypadku blokowaly bo po wyciągnięciu jedna była jakby niedomknięta co mysle było powodem usterki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.