Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

lpg wypalanie gniazd zaworowych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   marcinwa

marcinwa
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • LokalizacjaTarnobrzeg
  • Model:Opel Kadett E
  • Silnik:1.3 Gaźnik
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 12 lipiec 2012 - 05:54

Witam.
Chciałem spytać jak to jest z lpg w silnikach 1.3 i ogólnie w kadetach. Konkretnie chodzi mi o wypalanie gniazd zaworowych z powodu wyższej temperatury spalania gazu. Czytam często gazety auto świat, motor oto sporo tam piszą na ten temat i zastanawia mnie jak jest w kasecie. Wiem, ze nowoczesne silniki maja z tym problemy.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   tomekc16nz

tomekc16nz
  • Forumowicz
  • 367 postów
  • LokalizacjaChojnice
  • Model:Opel Vectra A
  • Silnik:c16nz->c20ne
  • Nadwozie:sedan
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 12 lipiec 2012 - 08:39

Twój Kadzio jak i większość starszych opelków (takich jak mój np :wink: )
nie ma problemów z pracą na LPG a o wypalaniu gniazd możesz zapomnieć...no chyba że-ale to wyjątkowy zbieg okoliczności musiałbybyć (ubogo,ciężko,gorąco i zły zapłon)

Co innego konstrukcje japońskie-tu to niestety trzeba uważać bo inaczej :rip:



PS tych gazet to za dużo nie powinno się czytać...

Użytkownik tomekc16nz edytował ten post 12 lipiec 2012 - 08:40

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   marcinwa

marcinwa
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • LokalizacjaTarnobrzeg
  • Model:Opel Kadett E
  • Silnik:1.3 Gaźnik
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 12 lipiec 2012 - 15:27

Twój Kadzio jak i większość starszych opelków (takich jak mój np :wink: )
nie ma problemów z pracą na LPG a o wypalaniu gniazd możesz zapomnieć...no chyba że-ale to wyjątkowy zbieg okoliczności musiałbybyć (ubogo,ciężko,gorąco i zły zapłon)

Co innego konstrukcje japońskie-tu to niestety trzeba uważać bo inaczej :rip:



PS tych gazet to za dużo nie powinno się czytać...


Pracuje na stacji benzynowej i na nockach coś trzeba robić wiec się czyta.

Własnie, a skąd pewność czy mam prawidłowo wyregulowany gaz?

Użytkownik marcinwa edytował ten post 14 lipiec 2012 - 10:32

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   kierowcakadetta

kierowcakadetta
  • Użytkownik
  • 20 postów

Napisano 23 kwiecień 2013 - 09:39

jedynie musiałbyś jechać do diagnosty by ci analizatorem spalin sprawdził skład spalin ;)

albo do jakiegoś gazownika bo samemu zbytnio nie sprawdzisz .Niby po świecach możesz sprawdzić jeśli bedą białe wyprażone takie to masz za uboga mieszanke a jak cynamonowy brazowy kolor to masz git i a czarne oznaczaja za dużo paliwo w stosunku do powietrza ale to też takie wrużenie z fusów


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post