Skocz do zawartości

Wyciek z wału korbowego


Gość ppp51

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam corsę C 1,3cdti 2003 i mam problem wycieka mi olej silnikowy.Z Początku myślałem że to spod miski 3 razy robierałem i składałem miskę ale nic to nie dało wiec wyjołem skrzynie był oblany simering wału korbowego myślałem już że to jest to wymieniłem simering wału korbowego , zamocowałem skrzynie biegów odpaliłem olej dalej leciał więc wyjołem skrzynie biegów i zauważyłem że olej może wyciekać z wału korbowego i teraz moje pytanie czy muszę ściągać miskę oleju aby odkręcić wał korbowy czy jest tam inaczej w fiatach trzeba odkręcić miskę a jak jest tu ?

Za Pomoc Z Góry Dziękuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zachlapał, ale od strony rozrządu osprzęt na pasku, bo olej wyciekał z uszczelniacza wału korbowego i spływał po kole pasowym a pasek wszystko zbierał i rozchlapywał. Prawdopodobnie musisz ściągć miskę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zachlapał, ale od strony rozrządu osprzęt na pasku, bo olej wyciekał z uszczelniacza wału korbowego i spływał po kole pasowym a pasek wszystko zbierał i rozchlapywał. Prawdopodobnie musisz ściągć miskę.

 

tak jak mówiłeś miskę musiałem zdjąć ale powstał drugi problem w którą stronę odkręca się śrube od wału korbowego w tym samochodzie tzn jaki jest tam gwint ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak mówiłeś miskę musiałem zdjąć ale powstał drugi problem w którą stronę odkręca się śrube od wału korbowego w tym samochodzie tzn jaki jest tam gwint ?

 

lewy :)

 

sam się przekonałem bo ukręciłem tą śrubę :) zamiast odkręcać dokręcałem

 

mowa oczywiście o tej śrubie przy kole pasowym gdzie wymieniałem uszczelniacz

Edytowane przez bad

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lewy :)

 

sam się przekonałem bo ukręciłem tą śrubę :) zamiast odkręcać dokręcałem

 

mowa oczywiście o tej śrubie przy kole pasowym gdzie wymieniałem uszczelniacz

 

Witam wrzuciłem skrzynie i silink uszczelniłem karter jeszcze raz poprawiłem gwinty na śruby te któłre trzymaj miskę olejową zmieniłem simeng w skrzyni z tyłu i z przodu i nie mam już pomysłów może coś doradzicie skręciłem to spowrotem i dalej cieknie.

 

Wyciek oleju jest widoczony jak się zdejmie skrzynie i leci po kole zamachowym .

 

mowa oczywiście o simerigach w skrzynie i na kole pasowym gdzie jest ta śruba z lewym gwintem.

Edytowane przez ppp51

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności