Skocz do zawartości

Cieknąca pompa wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Gość konrad7447

witam ten silikon z shela dlugo nie wytrzyma ja mialem to samo narpierw kapalo a potem wysadzilo ten dekielek z zabezpieczeniem.wyjolem pompe zmienilem ten oring dostanie go graniczy z cudem ale dostalem w zakladzie regenerujacym silowniki hydrauliczne wszystko zlozylem i do przodu nie na dlugo 100km i to samo ztego co sie potem dowiedzialem od goscia ktory zjjadl na tych samochodach zeby ze kazda pompa wspomagania vivaro jest wadliwa moze nie wadliwa jak nie jest od busa tylko od jakiejs osobowki i poprostu nie wytrzymuje tego co te samochody znosza.kupilem nowa pompe bez kola pasowego da sie je przelozyc a jest sporo tansza i narazie jest ok.pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, to pompa z osobowek jak i caly silnik,z tym kolem to trzeba porzadny sciagacz zeby ruszyc je z pompy

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też ostatnio wymieniałem pompe bo ciekła, kupiłem regenerowaną w firmie max moto z warszawy, jak na razie jestem zadowolony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość markusss

pompa padła także zwracam honor...nie było sensu się bawić ....ale człowiek uczy się na błędach-szkoda że nie na błędach innych :) ....kupiłem nową bez koła .... kolo z piastą - a tamto jest wprasowywane....ma ktoś może używkę?? samochód jest bez klimy....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja się trochę dokleję do posta z takim pytaniem zaczęło piszczeć przy skręcie, płyn jest, czy jest możliwość że układ wspomagania się zapowietrzył? Czy zapowietrzenie tego jest możliwe? Odgłos taki jak by coś zardzewiałego w układzie kierowniczym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek325e

Nawet jak by się zapowietrzyło to przy skręcie kierownicą w jedną i drugą stronę spowoduje odpowietrzenie.

Może Ci zaczyna przekładnia już puszczać (wycieki można zaobserwować, jak się osłony zdejmie z końcówek, a przynajmniej powinno się widzieć, bo nie pamiętam czy czasem nie będzie wymagane wykręcenie końcówek).

A w dużym stopniu, chociaż nie odbierz tego źle, ale czy to pasek Ci nie piszczy ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie takie piszczenie jak paska, to raczej skrzypienie przy małych ruchach kierownicy głównie w lewo ale w prawo też da się zaobserwować. W korku od zbiorniczka wspomagania jest mała dziurka, czy to przez nią układ się sam odpowietrza? Cały zbiornik mokry od jakiejś przezroczystej cieczy (jakby olej jakiś) płynu w zbiorniku nie ubyło. Czy między kołem kierownicy, a przekładnią znajdują się jakieś połączenia przegubowe które mogą skrzypieć bo np. nie są nasmarowane?

Ps.

Nowe auto a już się pi....y tak jak wszyscy mnie ostrzegali do 100000km będzie ok. a później się zacznie. Przekroczyło magiczną barierę więc się zaczyna. Chyba będzie trzeba w koszta działalności wpisać wymianę auta co pół roku, bo mniej więcej tyle potrzeba do przejechania 100000km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności