Gość Mały 25 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 to taki przykład, że silnik opla ( nawet 1.0) nie jest "jednorazowy" spójrzcie na przebieg http://moto.allegro.pl/corsa-b-i2580212943.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d_omin Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 to taki przykład, że silnik opla ( nawet 1.0) nie jest "jednorazowy" spójrzcie na przebieg http://moto.allegro.pl/corsa-b-i2580212943.html gdzie on jeździł? Codziennie na trasie Poznań-Łódź-Warszawa-Poznań?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d_omin Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 No i jestem w kropce. Mechanik silnik osuchał i stwierdził że właściwie do zrobienia wałek, popychacze, zawory + szlifowanie a nie wiadomo czy i tak bloku nie będzie trzeba wymieniać bo mogą być mikropęknięcia po tej przygodzie z świecami. Remont wyjdzie dość kosztowny i nie daje gwarancji sprawności (w necie jest mnóstwo informacji że silniki x12xe te po remocie i przejechaniu 1000 km idą do kolejnego). Możliwa jest wymiana jednak narazie nie udało mi się znaleźć jednostki x12xe ze sprawdzonego źródła a co za tym idzie za pół roku mogę mieć powtórkę z rozrywki. Ewentualnie SWAP na 1.4 np. c14se ale tu to już dłubanina jest. No i pozostaje sprzedaż auta jak jest ale tutaj tracę najwięcej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Remont wyjdzie dość kosztowny i nie daje gwarancji sprawności Musisz sobie skalkulować , czy w tej chwili jest Ci niezbędne absolutnie niezawodne autko . Jeśli obecny stan rzeczy można tolerować ( z awarią na krótkiej trasie włącznie) , to nie zostaje nic innego , jak jeździć tak jak jest ( z masowym użyciem motodoctorów włącznie). Jak definitywnie padnie , to wtedy drugi silnik - znając życie trochę to potrwa. Dla przykładu - zainwestowałem w dość poważny remont silnika , żeby się nie martwić o awarię w dalekiej trasie . Los sobie zakpił i w tej chwili nie mogę podjąć jakiejkolwiek pracy , bo dom mam zamieniony w szpital ( opieka nad chorą mamuśką ). Równie dobrze możesz wziąć pod uwagę kupno innego autka . Po odliczeniu kosztów wymiany silnika , może być to całkiem rozsądne .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Jeśli nie pożera oleju ponad normę (0,7 l na 1000 km), jeździj normalnie , tym bardziej jesli masz nowy rozrząd .Nie lej zadnego motodoktora , momentalnie załatwisz napinacz łańcucha . Ja tak jeździłem ponad rok ,a silnik spalał juz prawie 2-3l na 1tys km i oprócz stuków i ubytków oleju nic złego się nie działo . Fajnie by było jakbys nagrał prace silnika . pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d_omin Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Musisz sobie skalkulować , czy w tej chwili jest Ci niezbędne absolutnie niezawodne autko . Niestety tak ponieważ średnio raz w miesiącu jeżdże trasę ok 100 km. i wolałbym żeby spokojnie się na tej trasie kulać. Jeśli nie pożera oleju ponad normę (0,7 l na 1000 km), jeździj normalnie , tym bardziej jesli masz nowy rozrząd .Nie lej zadnego motodoktora , momentalnie załatwisz napinacz łańcucha . No tak ale nie mam pewności czy pojeżdżę jeszcze rok, a nawet jeśli to po roku i tak czeka mnie remont lub swap silnika bo inaczej z autem nic nie zrobię. W międzyczasie posypie się coś jeszcze i będzie już typowa skarbonka, szkoda mi go ale chyba najlepszym wyjściem jest się go pozbyć i kupić coś pewnego niezajeżdżonego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Jeśli nie pożera oleju ponad normę (0,7 l na 1000 km) taka norma to jest dobra tylko dla producentów aut... generalnie silnik w pełni sprawny nie powinien spalać więcej jak 0,1/1000km...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 generalnie silnik w pełni sprawny nie powinien spalać więcej jak 0,1/1000km... Niestety takie rzeczy , to tylko w ... ośmiozaworowych silnikach . Szesnastki to już inna bajka ( czyt. horror). Wrażenia z jazdy lepsze , ale z warsztatów naprawczych gorsze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.